Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu funderar jag på vad vi ska göra istället. Dagens plan var ju klar: fm - öppna förskolan, lunch- ta emot barnvakten, em- sitta på föreläsning om barn med neuropsykiatriska funktionshinder, kväll- fika med lite släkt och vänner.
MEN öppna förskolan var stängd, hur ska jag nu få lillparveln så där lagom trött för barnvakten Vet inte om vår käre barnvakt som mest passat mitt äldsta barn förstår hur aktiv en 1 åring kan vara om de har en massa energi i kroppen som bara måste ut
Just nu ligger jag i soffan efter att ha satt i mig en pizza. Gött var det men är nästan för mätt nu. Försöker fundera ut hur jag ska lägga upp kommande vecka med plugg/prov och allt vad det är. Men tar nog tag i det imorgon, just ikväll är det slappa som gäller.
Just nu har jag just fått en massa idéer från en pysselblogg, blir till att pyssla med barnen under lovet.
Hoppas man håller sig frisk bara, just nu har jag halsont ont i nacke och huvud, nyser och har mig. Mini hostar och nyser också.
Har en drös fulla människor utanför på gatan som gapar och vrålar. Nyss kissade de på brevlådorna och är just nu hos grannen mittemot och lever om
Funderar på om jag måste slå på huslarmet eller inte. Tycker sådant här är sjukt obehagligt
Hundavel & Ras Slår ett slag för Bedlington. Väldigt skönt att få fällfri hund som hälsar på med modern jämfört med när jag bodde med broderns Husky...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.