Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu försöker jag samla kraft för att cykla iväg till ridskolan. Influensan leker rundor på universitetet just nu och jag har bara mått sämre och sämre under dagen. Vill inte och kan inte bli sjuk nu! :arghh:

Det blev inget ridande för mig idag. När man undrar på huruvida man klarar av cykelturen dit så är det lika bra att ställa in. Nu hoppas jag bara på att det inte blir värre till imorgon... :down:

Just nu försöker jag få motivation till att gå och stoppa i en maskin tvätt och duscha. Konstaterade att min mobilladdare visst blivit glapp också. Typiskt

Just nu kollar jag på ett videoklipp om utmattningssyndrom, dricker te och försöker bota mitt halsonda

Just nu försöker jag övertyga min dotter om att det är sovdags. Det går sådär :p Hon vill nämligen se klart på TV-sändningen från super-G:n. Själva tävlingen är inställd men hon vill se allt kringprat :crazy:

Satt mig ner en stund för att läsa... 47 (bokstavligen talat 47) kapitel senare kom jag på att jag kanske inte kan sitta och läsa hela kvällen :o:angel:

Just nu är jag sjuuuukt peppad på att åka längdskidor imorgon! Första gången för i år och det ska bli sool! :banana::bump::banana:

Just nu har jag ångest över hur misslyckat mitt så kallade liv är. :(
Förstår inte varför jag överhuvudtaget ens försöker. Så fort man tror att någonting ska gå bra, att nu är det äntligen min tur att få lite tur, så händer något som förstör det. Alltid. Jag är fan otursförföljd.

Just nu känner jag mig jävligt delad.

Jag är glad för papperna på lägenheten äntligen är påskrivna. Och jag har fått världens bästa hyresvärd!
Får bestämma iprincip ALLT hur lägenheten ska se ut. Vilket kök, golv, kakel i badrummet mm.
Är dessutom glad för att snart närmar jag mig uppkörning för c-körkortet! Ykbn är avklarad! WOHO!

Så egentligen borde jag vara SKITGLAD. Men nja.
Idag fick jag höra att exet träffar en ny. Och tydligen är dom riktigt förälskade...
Jag saknar inte han. Jag vill inte ha tillbaka han. Men det känns FÖRJÄVLIGT att han har hittat någon ny. Fuck han asså.

#ettårsångestärskit

@MadicDomino Tack :)
Visst gör den? Och hur man än gör eller var man än vänder sig så går allt åt skogen ändå. Fick äntligen ett jobb i slutet av förra året, ett timvik som jag sedan inte får jobba nåt på eftersom jag inte kan börja kl 6. Bor 5 mil därifrån, ensam med barn som inte kan lämnas på dagis/fritids förrän tidigast 6. Ingen bil (men körkort) och går dåligt med bussar. Vad tusan gör man, jag kan inte trolla.

Det här året började så himla bra, träffade killen som verkade så galet bra. Sedan slutade han bara höra av sig. Jag hade fallit totalt för honom såklart.

Mina barn verkar skita totalt i vad jag säger och gör som de själva vill. (Inte alltid, de är trots allt rätt snälla och trevliga men ibland känns det hopplöst) Jag är så förbannat trött på att vara själv jämnt, på att alltid dra runt hela lasset hemma själv, när ungarna somnat sitter man bara vid datorn eftersom jag ändå inte har annat att göra. Så jäkla tråkigt!
Skulle man träffa någon ny skulle de tröttna direkt, har aldrig något intressant att berätta. Har aldrig ens varit på badhuset i stan trots att jag bott här i 17 år. Hela mitt liv är pinsamt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
673
Svar
2 001
· Visningar
98 943
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 819
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj