Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu sitter jag mest och glor på skärmen. Att vara bakfull och uttråkad samtidigt är inte jätteroligt :p Funderar också på vad jag ska göra av det monster till krukväxt som jag inte minns hur/när/varför jag släpade hem i natt :o

Just nu känner jag mig riktigt stolt över att ha tagit mig från sängen till en stol, men funderar på om jag ska ta och slänga mig på sängen ett tag till..

Jag har precis bäddat iordning det som kommer vara vår säng tills den nya kommer :D Så kan det gå när den gamla blir såld. Dock är detta knappast värre än den gamla. Dubbla bäddmadrasser med ett extra duntäcke mellan ska nog duga!

Just nu sitter jag och surfar på Hemnet = djupt deprimerande då jag blir mer sugen på att flytta, men inte har råd i dagsläget (eller på länge).
Dessutom tittade jag nyss igenom lite ridklipp från förra året och blev ridsugen, och lite extra deppig över hur allt är just nu så ja, jag tryckte preciiiis i mig en Nutella-brownie som tröst. :down:

Just nu sitter jag i matsalen på jobbet. Solen strålar in och värmer på ryggen :love: Rätt skönt eftersom jag på hela arbetsdagen inte får se dagsljus.

Just nu lagar jag kvällsmat, funderar på varför dejten inte svarar och på varför exet har börjat åka förbi här. Det är ingen genomfartsväg här eller så, ingen väg man åker ner på om man inte har ärende ner hit sas så är rätt uppenbart att han åker här för att kolla vad jag gör. :crazy:
Olustigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
673
Svar
2 001
· Visningar
98 943
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 819
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar