Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu tittar jag på handboll och väntar på att bedövningen ska släppa (varit hos tandläkaren, finns roligare saker att lägga 2 600 kr på, alltså...).

Just nu väntar jag på svar från dejten så jag vet om jag kan ringa eller om han nattar barn :p
Har just lagt mina och fixat te, liptons vanille caramel. Så gott!

Just nu äter jag ohälsosamt mycket lövbiff, kör zappnings-VM på TV och undrar lite vad poängen med stoppa tjuv-programmet på TV3 är. "Kolla här på kamerafeeden och bli jätteupprörda när våra skådespelare låtsasstjäl era saker som ni kommer få tillbaka om 15 minuter!" Ja... ha.

Just nu äter jag ohälsosamt mycket lövbiff, kör zappnings-VM på TV och undrar lite vad poängen med stoppa tjuv-programmet på TV3 är. "Kolla här på kamerafeeden och bli jätteupprörda när våra skådespelare låtsasstjäl era saker som ni kommer få tillbaka om 15 minuter!" Ja... ha.
Okej, byter de alltså ut fönster, dörrar och allt i huset efter att de demonstrerat inbrottet? Det här är alltså lite som Arga Snickaren fast med mindre skrik och bråk och 0 uppoffring från och krav på ägarna? Kära TV3, ni är varmt välkomna att spela in i mitt framtida hus och renovera det gratis närhelst ni vill! Jag lovar att jag till och med kan spela förkrossad över "kallduschen" (actual word used) jag får när era skådisar lajvar hemma hos mig!

Just nu lyssnar jag på en föreläsning om DNA...lite långrandigt, men intressant...

Sen ska jag till barnmorskemottagningen o byta ut min kopparspiral... hoppas det går bra... =/...

//r

Just nu funderar jag över om det slagit runt i huvudet totalt på exet.
Igår kväll åkte han förbi utanför, sedan skickade jag ett mess på kvällen bara för att skriva att han fick hämta sonen på skolan. Bara för att han inte fick veta exakt vad jag skulle göra så blev han hur sur som helst, messade sent i natt ( men enligt honom var det inte alls så sent, men varför skulle just dem messen komma senare än han skickat när inget annat mess gör det?) och mer eller mindre krävde att jag skulle svara. Han har inte ett jäkla dugg att göra med vad jag gör

Just kom jag precis hem från att ha skrivit mitt nästsista prov och hämtad sonens nya matstol. MEN han får inte plats med rumpan. Stolen som skulle gå ända upp till 5 år, min klimp är 13,5 månader och får inte plats :meh::eek: Kul, bruten förpackning så gäller inte ångerrätten så nu sitter vi med en matstol för 700kr där internet hävdade att alla barn får plats. Jodå, efterforskning gjordes och alla berömde stolen för sin rymlighet.

Just nu har jag precis kommit hem och satt mig ner en stund efter att ha gjort en hjärnröntgen på sjukhuset. De senaste månaderna har varit kaotiska

Just nu sitter jag på busshållplatsen och väntar på bussen till stan. Göra lite ärenden och sedan fika med dejten :)
Vädret är super, jag behöver inte hämta några barn idag vilket betyder att jag kan åka hem när jag vill. Riktigt skönt faktiskt.

Funderar lite över en förälders förfarande på bussen. Hon har tre barn med sig, de får sitta och trängas på två säten allihop, medan mamman har två säten själv.
Varför då inte sätta ett av barnen bredvid sig? :confused:

@Silversky Om du menar här på buke så gör du ett "@" framför det namn du vill tagga. Så om du vill tagga mig skriver du @Masqueradee och sedan meddelandet :)

---
Just nu sitter jag på föreläsning om interiörer. Dock är 90% av det som sägs antingen om exteriören/arkitekturen eller historien om husen...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 943
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 819
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar