Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu lyssnar jag på musik, ska äta lite frukost och få lite gjort här hemma innan jag ska hämta barnen igen.

Just nu sitter jag här med en trasigt hjärta igen, sårats för andra gången av samma kille på mindre än ett halvår, damn it hurts.

This one's for the lonely
The one's that seek and find
Only to be let down
Time after time

This one's for the torn down
The experts at the fall
Come on friends get up now
You're not alone at all

Just nu har jag beställt löparskor till mig (75 procent rea!). Älskar´t :p Äldsta sonen fick en hög med gympa-shorts, uteskor och en ny väska. Enda bekymret var att sidan verkade överbelastad för det gick seeegt som tusan. Många som shoppar på rean skulle jag tro :angel:

Just nu lagar jag mat och räknar timmar tills denna dag är slut. Allt har krånglat idag, både jag och ungarna har varit på uselt humör hela dagen, vädret är pest och allt är bara blä.
Hoppas morgondagen blir bättre

Just nu har jag och dottern precis fikat på kransekage :d (Vi promenerade förbi bageriet och tänkte att vi måste stötta de lokala butikerna :D )

Håller på att grädda Leila's new york blueberry cheesecake!!

Känner mig helt nervös, första gången jag gör cheesecake och hoppas på att den blir perfekt till sambons 25års dag imorgon!!

Just nu är jag så arg på mig själv för att jag inte gått och lagt mig, trots att jag är jättetrött och vet att det kommer bli en lååååååååång dag imorgon

Just nu tampas jag med dagens svåraste beslut: Vad ska jag äta till ris? Jag är jättesugen på att göra quornfärssås men det är så många ingredienseeeeeer och sedan vill jag ha kyckling men jag orkaaaaaaar inte tillaga filéer och butiken har bara grillad hel kyckling och det är äckligt att hålla på och peta med ben och senor och grejer. Jag vill bara ha något som går att göra på fem minuter och ändå är jättegott och åh. Buhu.

Just nu är jag himla nöjd med att ha slutat redan 14 :banana: (Skulle enligt schema jobba 8-16.15, blev igår tillfrågad om jag kunde jobba 7-15 istället. Sen gick jag i larmstyrkan idag och hade svårt att vid min lunch hitta någon som kunde byta av mig. Sa till vakthavande befäl att jag kunde ta lunch 14-15 = gå hem 14 och han sa okej :D )

Just nu är jag glad över att mitt flyttlass går mot en nästan dubbelt så stor lägenhet i april! :banana:

Men arg på att så fort en kommer med ett genusperspektiv på något så finns det allti någon som vill göra sig lustig över det. Är så trött på att behöva slå mig fram hela tiden. :yuck:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 952
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 819
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar