Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just nu kollar jag på Game of Thrones (läs: hoppar i avsnitten tills vissa karaktärer är med (Arya, Daenerys, Joffrey och inte så många fler) pga. kan omöjligen hålla koll på vilka alla är, hur gör folk?) och har ändrat mig: Jag ÄLSKAR han psykopat-Snow med det stora huvudet! Jag hatade honom och hans röst så fort jag såg/hörde honom i Telltales GoT, men han och hans humor och hans minspel är ju ajjdejes ajjdejes undejbaaaajt. Att han svek och nu torterar Lily Allens ekorr-brorsa, a.k.a den mest irriterande karaktären sedan Micah i Paranormal Activity, gör inte saken sämre.
Jamen exakt så. Jag har, emellanåt, någorlunda koll på vilka som strider på vilkas sida tack vare familjenamnen, men vilka relationer alla sedan har till varandra, vem som heter vad och att para ihop ansikte med namn är en annan sak... Nu har jag inte läst böckerna, men serien för mig är lite "åh, där är gråskäggig gubbe nummer 45 och där är... han... den där som enligt dialogen måste vara någon viktig i the Night's Watch, DÅ vet jag..."Har aldrig heller förstått hur folk som ser serien hänger med och håller koll på alla karaktärer! Alltså jag har läst böckerna och sett serien parallellt, men det är ändå inte helt lätt att hålla koll på alla dessa lorder och ladies. (särskilt inte när typ alla är släkt med varandra och därmed heter samma sak...)