Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja verkligen, jag har bara en bandagerad fot och jag misstänker blåmärken på en del mer eller mindre konstiga ställen :D
Hoppas bara inte att jag börjar svimma nu varje gång jag skär mig någonstans O_o

Det verkar opraktiskt att dråsa omkull sådär så förhoppningsvis var det en engångsföreteelse :)

Det verkar opraktiskt att dråsa omkull sådär så förhoppningsvis var det en engångsföreteelse :)
Ja, själva "blackouten" är inte så jätte obehaglig (mer som stark yrsel och omtöckning väldigt kort stund innan det blir svart) men eftereffekterna (blåmärken o sånt) är högst obekväma :grin: jag haltar fram just nu, suck.

Just nu pysslar jag hemma och har just tagit ner julgardinerna. Funderar på om jag ska skita i att sätta upp nya. Blir ljusare utan, men mer insyn utifrån också

Just nu har vi nyss ätit vaniljpannkakor med sylt och glass.
Supergott men glassen får mig att frysa som tusan. Fårskinnstofflor och morgonrock får fixa det

Just nu skriver jag på en (förvisso liten) uppgift som skulle in i november :angel:
Till mitt försvar så trodde jag verkligen att jag redan hade lämnat in den, men det visade sig nu att jag tydligen inte alls har det och för att bli godkänd så måste skräpet in; typ nu. :p:crazy:

Just nu har jag stress-ångest pga imorgon börjar juridik-delen på min utbildning (läser till socionom) och det är så mycket :eek: Föreläsningar, seminarium, inlämningar. NÄR har de tänkt att vi ska hinna läsa i böckerna? Eller sova för den delen.

Just nu känner jag mig rätt groggy. Råkade slockna av matkoma efter den gigantiska pizza jag satte i mig vid 18-snåret. Känns ju som ett skitbra sätt att framkalla insomnia och en jävligt seg, tidig måndagmorgon :banghead:

Just nu kollar jag på en film där folk med ADHD och ADD berättar om hur det är för dem, väldigt intressant och mycket av det stämmer in på min 6 åring.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 819
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar