Ja verkligen, jag har bara en bandagerad fot och jag misstänker blåmärken på en del mer eller mindre konstiga ställenSkönt att det inte blev värre!
Hoppas bara inte att jag börjar svimma nu varje gång jag skär mig någonstans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja verkligen, jag har bara en bandagerad fot och jag misstänker blåmärken på en del mer eller mindre konstiga ställenSkönt att det inte blev värre!
Ja verkligen, jag har bara en bandagerad fot och jag misstänker blåmärken på en del mer eller mindre konstiga ställen
Hoppas bara inte att jag börjar svimma nu varje gång jag skär mig någonstans
Ja, själva "blackouten" är inte så jätte obehaglig (mer som stark yrsel och omtöckning väldigt kort stund innan det blir svart) men eftereffekterna (blåmärken o sånt) är högst obekväma jag haltar fram just nu, suck.Det verkar opraktiskt att dråsa omkull sådär så förhoppningsvis var det en engångsföreteelse
Ja, själva "blackouten" är inte så jätte obehaglig (mer som stark yrsel och omtöckning väldigt kort stund innan det blir svart) men eftereffekterna (blåmärken o sånt) är högst obekväma jag haltar fram just nu, suck.