Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu är vi hos föräldrarna, men ska gå hem snart. Just nu känner jag mig jättevarm samtidigt som jag fryser och mår allmänt apa. Alldeles darrig. Kan det vara någon form av ångest?
Mådde bra för en stund sedan. Inte blir det bättre av att 6 åringen var snäll så länge pappan var här, samma sekund han åkt blev han jättegrinig och tr mot mig. Slåss och har sig, jag skulle bara säga att han fick leka lite lugnare så vi vuxna kunde prata.

Just nu väntar jag på att kaffet ska bli klart så jag kan börja plugga.

Åh jag skulle inte kikat buke. Efter att ha hämtat min cykel, sen till sonens skola och hämta läxor så kändes det skönt att dagen var klar. Tills jag läste ovanstående text och kom på att jag skulle plugga idag.

Just nu ligger jag i sängen och vill/vågar inte sova, jag får något släng av sömnångest ibland... Och så försöker jag planera stalldagen jag har framför mig. Om sju och en halv timme ska jag vara där.
Just nu lyssnar jag också på två sovande hundar, ett av de bästa ljuden som finns :love:

Just nu ska jag krypa ner i soffan och sova. Min rygg börjar dock tröttna på att sova i soffan. Det börjar närma sig två veckor nu :crazy: Skönt att bihåleinflammationen äntligen tycks ge med sig. Jag saknar min säng! :love:

Bihåleinflammationen gör att jag vill sova med huvudet högt. Jag vill inte sova med huvudet mot väggen eftersom jag inte vill riskera fläckar på väggen. Därför sover jag i soffan.

Ah! Då är jag med. Satt i flera minuter men lyckades inte komma på någon anledning på egen hand - därav frågan :D

Just nu värker min fot (leden och en konstig tåled) men min armbåge har blivit bättre iallafall. För idag var en mycket märklig dag, skulle hjälpa mamma med ett par envisa julljus men råkade skära mig i tummen. Och då SVIMMADE jag O_o jag har aldrig svimmat tidigare.

Blev hel konstigt :rofl: Stapplade tydligen bakåt och föll ned så jag stötte till köksbordet så det åkte på sned och fick en stol att ramla omkull innan jag kom upp igen och tog ett par stapplande steg bort innan jag föll ihop igen! :o
Själv minns jag bara suddigt hur jag stapplade bakåt och sedan vaagt hur jag tog ett par stapplande steg bort - minns inte ett dugg av fallen :p Köket blev lite av en röra :D Som tur var så var ju mina föräldrar där med mig och jag kunde ta det lugnt efter andra fallet (de märkte nog att det inte var bra att hjälpa upp mig igen :angel:) och ta igen mig.
Tyckte mest att det blev lite komiskt då jag inte är typen som svimmar av blod, men det var väl chocken liksom :p

Ps. Hästsvansar som frisyr är jättebra för mera än utseendet, vi misstänker nämligen att den skyddade mig från en smäll mot huvudet :up:

Just nu värker min fot (leden och en konstig tåled) men min armbåge har blivit bättre iallafall. För idag var en mycket märklig dag, skulle hjälpa mamma med ett par envisa julljus men råkade skära mig i tummen. Och då SVIMMADE jag O_o jag har aldrig svimmat tidigare.

Blev hel konstigt :rofl: Stapplade tydligen bakåt och föll ned så jag stötte till köksbordet så det åkte på sned och fick en stol att ramla omkull innan jag kom upp igen och tog ett par stapplande steg bort innan jag föll ihop igen! :o
Själv minns jag bara suddigt hur jag stapplade bakåt och sedan vaagt hur jag tog ett par stapplande steg bort - minns inte ett dugg av fallen :p Köket blev lite av en röra :D Som tur var så var ju mina föräldrar där med mig och jag kunde ta det lugnt efter andra fallet (de märkte nog att det inte var bra att hjälpa upp mig igen :angel:) och ta igen mig.
Tyckte mest att det blev lite komiskt då jag inte är typen som svimmar av blod, men det var väl chocken liksom :p

Ps. Hästsvansar som frisyr är jättebra för mera än utseendet, vi misstänker nämligen att den skyddade mig från en smäll mot huvudet :up:

Skönt att det inte blev värre!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 819
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Textilåtervinning
  • Autistisk bror
  • Badrumsrenovering