Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu får liten sin vällingflaska i mitt knä, sen ska jag försöka boka tvätttid. Äldsta sonen väckte mig i natt med att "det är en nödsituation mamma". Givetvis så har maginfluensan flyttat till nästa barn när jag trodde att den var på väg bort, så nu får väl vi vuxna göra oss beredda på samma sak. Avskyr det :yuck:

Just nu ligger jag som en klubbad säl i soffan medan jag slötittar på Youtubeprenumerationer och är på väg att somna varannan sekund. Jag har nästan 20 politiska program att uppdatera. Det kommer inte att hända idag. Urgelgurgel.

Just nu lyssnar jag på Johnny Cash, skriver nämnda tidigare politiska program och inser att jag knappt är ledsen över att det sprack med exet. Vad har det gått, en vecka och jag känner bara "äh... jag kan blanda White Russians och hittade precis diamant i Minecraft".

tumblr_lxwz5wNlvw1qzfebyo1_500.jpg

Vill mest gå och lägga mig under en sten just nu :( Kom nyligen hem, blöt och stelfrusen, efter att ha skrivit terminens avslutande mastodonttenta. Det kunde inte direkt ha gått så mycket sämre om man säger så. Har aldrig känt mig så förbered inför en tenta och fått så fruktansvärt lite för det.

Det hela började väl egentligen i natt då jag varvade enormt obehagliga mardrömmar i halvvaket tillstånd med att springa på toaletten. Efter att äntligen ha somnat någorlunda ordentligt så försov jag mig självklart och fick hoppa över frukosten. Väl på plats så verkar jag ha glömt hjärnan hemma i stressen. Jag förstår inte hälften av frågorna och saker som jag kunnat som ett rinnande vatten för två dagar sedan är fullständigt bortblåsta.

:cry:

Just nu lyssnar jag igenom hela Kents diskografi, detta efter att ha hittat mitt 12 år gamla konto på kent.nu och fått ett återfall till min barndoms och mina tonårs gamla popvänstertid. Älskar hur jag memorerat varje text till låtar jag inte lyssnat på på typ åtta år och hur jag kan rabbla upp samtliga konserter jag varit på, datum, ort och plats, men inte kan minnas ansiktet på folk jag tillbringade en helg ihop med för typ en månad sedan. Min hjärna kan konsten att prioritera.

Just nu sitter jag 0ch funderar på varför jag fick för mig att köpa kokosolja och äppelcidervinäger. Det var ingen höjdare, men nyttigt skulle det tydligen vara :meh::cautious:

Just nu sitter jag 0ch funderar på varför jag fick för mig att köpa kokosolja och äppelcidervinäger. Det var ingen höjdare, men nyttigt skulle det tydligen vara :meh::cautious:

Kokosoljan kan du ju använda utvärtes om det är för äckligt ;) (Om just smaken var anledningen till att det inte var någon höjdare.)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 819
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar