Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu sitter jag på soffan hos en kompis och väntar på att hon ska vakna. Passar på att få lite gjort på tentan undertiden.

Just nu äter jag för tusende gången sen i julas risgrynsgröt. Gott men numera äter jag det mest för att det inte måste tuggas :cautious:

Just nu har jag ångest. Pojkvännen har sökt en utbildning i en stad 30 mil bort, och trots att jag vet att det är en minimal chans (risk...) att han kommer in kan jag inte låta bli att tänka, tänk om. Jag är ju liksom bunden till den här staden (pga skola) i 3 år till.

Just nu sitter jag 0ch funderar på varför jag fick för mig att köpa kokosolja och äppelcidervinäger. Det var ingen höjdare, men nyttigt skulle det tydligen vara :meh::cautious:

Äpppelcidervinäger är ju jättegott i mat! I dressingar etc. Men du kanske drack den "ren"? Det kan jag förstå är rätt äckligt.

Just nu sitter jag och pluggar lite naturkunskap 2, delen vi är på just nu handlar om kemi, och jag fattar ungefär ingenting! Senast jag ens var i närheten av ämnet kemi var i högstadiet och det är 7 år sen, så ska bli spännande att se hur jag reder ut detta:D

Just nu är jag mycket förundrad över vart min termos tagit vägen :confused::arghh: jag vet att den måste finnas här i min lilla lilla stuga för jag hade den med mig hit men nu är den puts väck :arghh:

Just nu funderar jag på exakt hur knäppt det är att äta snabbmakaroner med köttbullar, vitlökssill, senapssill, rödlök och gravlax? :p (Potatis är godare men jag pallar inte skala och koka potatis.)

Just nu ska jag klä om för en power walk till sambons jobb och hämta hem min cykel. Den har stått där sen i höstas, hade inte bråttom att få hem den då jag räknade med snö i vinter men den försvinner ju i princip så fort den kommer. Så nu ska cykeln hem :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 819
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar