Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu sitter jag och pluggar. Det känns som att man valt rätt linje när man kan surfa runt på Pinterest och kalla det plugg (letar bilder på olika arkitekters hus samt information att använda i min hemtenta :up:)

Just nu kollar jag på Sagan om ringen och funderar över varför jag alltid blir snuvig när jag blir trött.

Just nu käkar jag frukt, precis hemkommen från en trög promenad i snön. Fick den uppräknad till 2.7 km , känns okej faktiskt att börja sakta. 3 gången gillt nämligen, de två första gångerna har mitt ärr från kejsarsnittet protesterat :mad:

Just nu försöker jag få tag i någon på Nordea, de asen vägrar betala ut min lön som jag skulle fått i dec. :banghead:
Jag har både mailat och ringt men händer ingenting

Just nu är jag så jäkla glad :) tog reda på om en viss person skulle läsa kurser på samma ställe som jag i år, det skulle han INTE. Sån jäkla lättnad, nu kan jag släppa den oron.

Just nu är jag nyss hemkommen från den nya arbetsplatsen. Tämligen trött i huvudet men ska ut till stallet nu och rida en sväng.

Just nu funkar inte internet som det ska och jag måste sitta i vardagsrummet för att det ska funka, enda problemet med det är att det sitter tre barn som skriker och spelar minecraft härinne :banghead: :meh:

Just nu önskar jag att jag haft lite glass och velar mellan att se på film eller tvspel. Men eftersom internet inte vill funka här heller så blir det nog tvspel.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 819
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar