Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu funderar jag på hur trött Mathilde kommer vara imorgon bitti. Det är väckning 5.55 för hennes del och hon sover fortfarande inte.

Just nu är jag mäkta förvånad över att jag alls är vaken vid den här tiden. Klockan ringer ju inte förrän om två timmar.... :o

Just nu funderar jag på om lille skrutten somnar. Han borde sova.
Annars är jag glad över vad jag hunnit redan idag, utöver alla morgonsysslor med sonen så har jag möblerat om hans rum och dammsugit hela lägenheten. Diskmaskinen är igång också. Så efter sonens lunch så blir det promenad i snön, och plugg

Just nu är jag glad över att vår föreläsning blev inställd pga att läraren glömt bort att vi skulle ha föreläsning så den blir av i morgon istället. Känns skönt för då kom man upp i bra tid och iväg till skolan för att komma igen med lite arbete! :up:

Just nu försöker jag bryta tankarna på allt det hemska som sker i Frankrike med att förbereda inför helgens Tallinnresa. Jag packar typ 5 ombytesalternativ inklusive skor om jag ska sova borta en natt, nu blir det tre nätter och därför kommer min resväska få kämpa något så förbannat. Undrar om jag kan ligga på väskan medan jag försöker få igen dragkedjan. Hm.

Just nu är min hjärna trött. Antagligen pga att den är fylld med slem. (Bihåleinflammation är en ny upplevelse för mig. Högst onödig upplevelse dock.)

Just nu funderar jag på om jag ska äta något ikväll. Frågan är bara vad. Det gör ont att tugga och till råga på det så smakar ju ingenting något :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 824
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad såg ni senast? Del 3
  • Gamla trotjänare
  • Vad gör vi? Del CCVII