Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom att jag snart fyller år så funderar jag på att önska mig favorithästen i stallet (som ännu är till salu) i födelsedagspresent :angel:;):love:

Just nu har jag ätit frukost.

Men vet ni hur denna morgonen började?? Sambon på jobb, jag ska ut med hunden innan mitt egna jobb. Påväg ut är dörren låst och mina nycklar hänger kvar i förrådsdörren precis utanför! Vem fan gör en dörr man måste öppna med nyckel inifrån?? Tur sambon kunde komma ifrån jobb, annars hade jag behövt klättra ut genom fönstret och till balkongen :D Hade nog gått men bättre det säkra före det osäkra. Vi bor i radhus-liknande lägenheter med egen ingång på högsta (2a) våningen så det är inte så högt.

Just nu är jag riktigt nöjd, vi ska köpa frys och kyl. Till en 4 r ok lägenhet så har vi i 1 års tid haft en yttepyttefrys och kyl. Hyresvärden vill ha hyrespåslag ifall han ska köpa nytt, så vi tog beslut att köpa egna :)

Just nu sitter jag här med fårskinnstofflor, husets varmaste filt (ni vet en sådan där lurvig sak från Rusta :p ), morgonrock och te och fryser som bara den. Dags att sova snart tror jag

Just nu har jag precis vaknat efter att ha sovit i ca 45 minuter totalt och känner mig väldigt mycket som en zombie :meh::down:

Just nu har jag tvingat mig själv att börja titta på Game of Thrones och fyra avsnitt in bara hatar jag alla karaktärer. Daenerys äckliga lilla skabb till bror kan ju gå och bada med några stenar i famnen, och kungfanskapet som dödade hunden är bara aaaahhhhhhh.

Just nu äter vi kvällsmat.
Kan säga att försöka föra ett samtal med en 6åring som bara maler på och inte ens märker att någon annan säger något är totalt lönlöst. :banghead:

Just nu ska jag bädda ner mig i sängen med en kopp te (enbart för att jag kan) och se någon halvkass film. :up:

Just nu kollar jag på "Mitt enda liv", skriver hemtenta och ska snart dricka te och äta biskvi också. Koncentrationssvårigheter? Jag?!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 824
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar