Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu kollar jag på film med mini och försöker komma på en bra julklapp till min närmaste vän och hennes familj.
Lite sent men jaja :p
Fick en flaska glögg av dem igår så vill ge nåt tillbaka

Just nu kollar jag på film med mini och försöker komma på en bra julklapp till min närmaste vän och hennes familj.
Lite sent men jaja :p
Fick en flaska glögg av dem igår så vill ge nåt tillbaka

Någon hembakat? :)

Just nu sitter jag i soffan och slösurfar, borde plugga, och städa!

Just nu dricker jag kaffe, pussar på minste sonen som går sin runda förbi datorn och ska snart börja plocka i ordning i det stora barnets rum. Men först blir det nog att starta en astrid lindgren-film eller frost :love:

Blev Emil, men inte kom jag in i storebrors rum. Fastnade visst på att räkna yrkeserfarenhet eftersom jag hittat en utbildning, i Uppsala som jag vill gå. 36 mil hemifrån, hurra för distans :up:

Sen är ju frågan om de räknar yrkeserfarenhet som undersköterska, eller undersköterska inom psykiatrin. Som enbart undersköterska uppfyller jag kraven men det är nog på håret om det gäller inom psykiatrin. Haha, så mailade min förre chef som får försöka reda ut vilken yrkeserfarenhet jag har :p

Just nu funderar jag på vad jag ska ha på mig imorgon på nyårsfirandet. Åh, känns som att jag inte har något vettigt alls.

Just nu konstaterar jag att pepparkaksglöggen var lite av en besvikelse. Den var god men kände inte tillstymmelse av någon pepparkakssmak alls.

Funderar på om man kan byta ut sin rygg mot en bättre fungerande utan värk :down:

Just nu tittar jag på barnprogram med mini, hostar som en tok och hoppas att nästa år blir lite mer positivt än det här året har varit

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 824
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar