Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu är jag stolt över att jag inte ramlade av under dagens träning trots en häst som inte riktigt ville hålla sig på marken :angel:

Just nu funderar jag över nyår. Fira som jag "borde" med mina vänner (jag ser dem så sällan nu när jag flyttat) eller som jag egentligen vill, ensam med killen och titta på fyrverkerier från Mariaberget.

Tittar samtidigt på Ghost World.

Just nu funderar jag över nyår. Fira som jag "borde" med mina vänner (jag ser dem så sällan nu när jag flyttat) eller som jag egentligen vill, ensam med killen och titta på fyrverkerier från Mariaberget.

Tittar samtidigt på Ghost World.

Jag röstar på det senare, låter sådär film-romantiskt med fyrverkerier å allt!:laugh:

Just nu funderar jag på en viss kundtjänst, för första gången så har jag blivit vidarekopplad till en annan telefonist.

Min ursprungsfråga var ifall min förskottbetalning på bilbesiktningen fortfarande var giltig då det varit väldigt mycket strul.
Efter ett flertal "lilla vännen, den är betald" , "lilla vännen, vad förstår du inte?", "lilla vännen, varför så stressad?" , "lilla vännen, jag ser ju att den är betald", "lilla vännen, bilen har körbud nu så den måste besiktas om du ska kunna köra den" så tröttnade jag på telefonisten och blev irriterad. Pang, där blev jag kopplad vidare. 1 minut in i samtalet med nya telefonisten så visade det sig att besiktningen var betald, men pengarna har gått tillbaka till mitt konto då jag gjort flertal ombokningar. Dvs besiktningen är inte längre betald utan vi får betala den på stationen. Tänk om första telefonisten struntat i sitt lilla vännen, och faktiskt försökt lösa min fråga istället för att förklara något jag redan vet :confused:

Men annars inväntar jag blankt papper om en liiiten stund, och en körbar bil! Vi som varit utan bil i drygt 3 månader :o :D

Just nu ska jag fixa mig inför jobbet.
Första passet i lördags efter 2v semester så börjar komma igång igen. Jobbade även igår, hundra människor i köpcentret som rea-shoppar!

Just nu nattar jag mini, förbannar att jag inte köpte huvudvärkstabletter idag och funderar på om man ska ta sig en bit saffranskaka sedan

Just nu känner jag mig lite stolt över mig själv som stått på mig och tackat nej till att festa på nyår för att bara stanna inne och ha det mysigt med mina kusiner istället! :)

Just nu chillar jag och pojkvännen på hotellrum, dricker vin och slötittar på film och har det rätt jäkla fint.

*Målar naglar*
"det blev perfekt herregud jag är så himla bra ba kolla min naglar e jag ett proffs eller #FLAWLESS"
3 sekunder senare
*nuddar täcket med naglarna*
"fan allt det här jag vill inte nu går jag och lägger mig i ett dike jag hatar allt":arghh:

Just nu önskar jag innerligt att min "stoppa huvudet i sanden"-taktik på något mirakulöst sätt ha löst mina datorbekymmer över natten. Vem vet, kanske är det tre veckor plus en natt som är precis det som behövs? :nailbiting:

HATARTEKNIKTRASSEL :banghead::down::rage::arghh::meh::wtf::cry::confused::(:mad:

Just nu dricker jag kaffe och är glad att jag försöker få ut ett 6 års gammalt arbetsgivarintyg. Problemet är att det bytt koncept så det är inte säkert att det går. Men aja, då har jag iaf försökt och lärt mig en läxa :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 824
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar