Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu väntar jag på att OnlinePizza ska plinga på dörren (det är alldeles för kallt för att sticka ut näsan genom dörren :o) och så har jag lite små-ångest över att jag inte pluggat någonting alls :angel:

Just nu tittar jag på en förtvivlad lillebror som knackar på storebrors dörr. Storebrodern är hos sin pappa, så ingen kommer öppna ;)
Men snart ska lillebror sova, sambon är i garaget så jag ska äta godis :angel:

Just nu har jag kommit på en idé: När folk puffar en på FB (vem gör ens sånt år 2014 liksom) borde man kunna välja att ge en smocka tillbaka! Alltså så smart. Varför får inte jag vara FB-ansvarig, alla skulle älska mig och media skulle inte alls göra några rubriker.

Just nu har jag kommit på en idé: När folk puffar en på FB (vem gör ens sånt år 2014 liksom) borde man kunna välja att ge en smocka tillbaka! Alltså så smart. Varför får inte jag vara FB-ansvarig, alla skulle älska mig och media skulle inte alls göra några rubriker.
Har aldrig förstått syftet med detta puffande.
Vill man nåt så skriver man väl det

Just nu är jag hemkommen från det tredje och sista julfirandet för iår! Älskar julen, men just nu känns det ganska skönt att det är slut för iår:p

Just nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar. Tänkte hänga upp tvätten och därefter kolla på TV och äta chips :d

Har aldrig förstått syftet med detta puffande.
Vill man nåt så skriver man väl det
Eller hur. Vad är det folk vill, att man ska puffa tillbaka och puffa varandra fram och tillbaka? Bah så irriterande. Skriv eller gör ingenting liksom.

Just nu spelar jag Der Freischütz för hela Falun och känner mig överdrivet pompös.

Just nu har jag precis kommit hem från stallet. Nu ska jag vara duktig och dammsuga båda våningarna, packa så mycket som möjligt inför imorgon samt städa ena badrummet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 824
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar