Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu lyssnar jag på Jerry Williams, ska snart börja locka håret och sen till nattvimlet för första gången på O´learys :banana: 2013 öppnade dom visst i stan, men nu har även jag snart hittat dit :angel:

(Sen lite nervösa fjärilar då jag skickat in en intresseanmälan för fast tjänst till en gammal arbetskolega som öppnat eget i stan. Gaah, nu kommer snart beskedet om vad h*n tyckt om mig som person :nailbiting:)

Just nu funderar jag på om jag ska äta något ikväll eller om godis-snaskandet på jobbet har gjort mig alldeles för mätt :p

Just nu är jag sur på att jag inte kan packa in hästen i bilen och köra hem. Tror inte hyresvärden blir så glad om jag tar in henne i lägenheten. ;)

Just nu suckar jag över att det ska vara så himla besvärligt att hitta en vettig torrent för Frost. Eftersom jag ska titta med dottern vill jag ha svenskdubbad version och det var inte så lätt. Jäkla PB att ligga nere! :mad:

Just nu suckar jag över att det ska vara så himla besvärligt att hitta en vettig torrent för Frost. Eftersom jag ska titta med dottern vill jag ha svenskdubbad version och det var inte så lätt. Jäkla PB att ligga nere! :mad:
Den finns på svenska på swefilm :)
Tittar på den just nu, fast på engelska då :D

Den finns på svenska på swefilm :)
Tittar på den just nu, fast på engelska då :D

Jag antar att du menar Swefilmer? Det är väl bara streaming? Jag vill ladda hem och lägga på hårddisken så vi kan kolla när vi är ute och reser :)

Efter lite letande har jag iaf hittat den så den ligger på hårddisken nu :D

Just nu har jag precis kommit hem från jobbet, väntar på att maten ska bli klar i mikron (matlådor FTW) och ska snart ta tag i lite pluggande

Just nu är jag ganska ledsen och besviken över att helgens alla julplaner gått fel och jag för första gången tillbringat en hel julhelg ensam ofrivilligt. Det var ju inte så här det skulle bli ju.

Just nu har jag någon (sådär lagom till nyår) livskris och ifrågasätter huruvida jag har någon mening med mitt liv. Typiskt mig!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 824
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30