Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu står den förkokta potatisgratängen i sin form och väntar på ugnen, jag mitt nöt hade bara vridit på lampan :banghead::banghead:

Sen när den är klar, så blir det fru janssons tur men hon skulle visst ha ugnen i 2 timmar :D :eek:

JUST NU HOPPAR JAG AV LYCKA!!

Jag skrev precis på hyreskontrakt på en 2a på 68kvm med stooooor balkong. :love:Visserligen långt till familjen, men 4 av mina polare kommer bo inom synhåll!
I april flyttar jag!!!! :banana:

Samma månad, så börjar jag troligen på ett nytt jobb med. Jag kan ha hunden med mig och lönen är suvärääääään! Hoppas hoppas!

Det finns fan ta mig ett ljus i tunneln asså! :o:D

Just nu är jag oerhört frustrerad eftersom min julgransbelysning lyser ( :rofl: ) med sin frånvaro. Det är ytterst märkligt eftersom julgransfoten, glittret och kulorna är funna på samma ställe som vanligt. Bara att börja gå igenom 2*klädkammare och 1*förråd då :banghead:

Just nu lyssnar jag på Avril Lavigne och funderar på om man skulle se en film kanske. Vet inte vilken bara

Just nu är jag sur för att julgransljusen vägrar komma fram. Det innebär att jag imorgon kväll, slutar jobba 19.00, måste åka och köpa nya ljus samt en ute-timer. Så oerhört störigt! :banghead:

Just nu kikar jag efter chaps på nätet och inser att jag som vanligt har svårt att nöja mig med något billigt, trots att tanken var att främst använda dem när det är väldigt lerigt = de kommer ändå bli fula snabbt...

Just nu är jag lite mentalt trött. Mina fina och svindyra dubbdäck från Nokian har pajat under sommaren och nu måste jag köpa nya. Hej då alla tusenlappar :banghead:

Just nu har jag en grym huvudvärk, hästabstinensen är enorm och jag har massor jag egentligen borde göra.

Just nu har jag vaknat upp hemma sen första gången på 9 dagar. Vi har varit utomlands, väääldigt skönt men skönt att komma hem också!

Just nu borde jag plocka ögonbrynen, sen ska vi till svägerskan och träffa tomten. Får se vad lillebror säger om det, storebror skulle tydligen få godispåse :up: :D

Just nu har jag packat klart och funderar på vad jag kan göra i en timme eller så innan det är dags att bege sig till flygplatsen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 824
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar