LadyCovergirl
Trådstartare
Just nu är jag irriterad av flera olika anledningar. Gah! Lite trist för jag fick ett lite uppmuntrande besked tidigare idag men det känns inte lika kul nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Under tiden jag diskuterade med 6åringen rev mini sönder hela inköpslistan med all julmat. Bara att skriva om och försöka komma ihåg vad som stod.Just nu har jag världens huvudvärk, är allmänt jättevarm ( men enligt termometern har jag ingen feber) Har just haft en strid med 6åringen och känner mig som sämsta föräldern i världshistorien
Just nu dricker jag kaffe, lyssnar på Topcats och kikar runt på möbler till minste sonen. Att väga 15 kg och vara 83 cm lång vid 1 års ålder gör att vi får tänka om lite i planeringen. Vi behöver byta ut både köksstolen (beställt nyss) och sängen inom kort.
Åh jösses! Mathilde fyller 4 år i maj och hon väger typ 15 kg nu Hur funkar det med bilstol och sånt då?
OJ
Vi fick byta babyskydd redan vid 5 månaders ålder, då vägde han 11 kg (13 kg var maxvikten på babyskyddet men vi tyckte inte att han satt bra). Vi fick leta länge efter en stol som kunde klara hans viktuppgång och framför allt rygg. Hans bilstol i vår personbil tar 9 - 25 kg, bilbarnstolen i jänkaren tog 0-15 kg så den får vi byta ut när jänkaren rullar ut i vår.
Barnvagnen har maxvikt 15 kg men vi har inte hittat någon vettig än som klarar mer, vi vill inte gå över till ren sulky än.