Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu sitter jag och väntar på att min telefon ska ladda ned alla appar igen. Den fick nämligen för sig att fabriksåterställa sig när jag stängde av den för att flyga hem. Allt jag vill är att få sova :arghh:

Jag har inte ens köpt den första än? :eek:

Jag var i det närmaste klar i oktober :p Träffade mina föräldrar då så levererade deras julklappar då. Träffar inte dem på julafton. Kommer iofs inte träffa någon annan heller, förutom kollegor och intagna :p

Därefter har det bara köpts klappar till dotter, mormor, granne och medryttare. Inga konstigheter alls.

Just nu har jag Jerry willams-maraton här hemma och längtar till sommaren :love: :love: :love:

Trist nog rullade inte vår jänkare så mycket nu i somras, efter att den krånglade på crusingen i vår stad i juli så stod den mest still. Sambon tappade lusten när den gått som en klocka sen han köpte den i vintras (då rullade den som vinterbil) så lägger den av för allra första gången mitt i en karavan av jänkare. Dagen efter så provkörde han den för att lista ut felet, men då gick den perfekt igen och ingen lyckades lista ut felet :meh: :confused: Jag hade en mycket frustrerad sambo som rabblade upp hela svordoms-registret, men sammanfattat så handlade det om att bilen krånglar när den ska rulla men fungerar när han har tid att skruva med skiten.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 824
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar