Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu sitter jag och lägger ut min korsett på annonssidor på fb. Bara hoppas att någon vill ha den också

Just nu funderar jag på om man kan värma samma mat två gånger eller om jag måste kasta det. Värmde rester till lunch men blev mycket över. Känns lite surt att behöva kasta det. Kan man spara det och göra någon annan maträtt av det?

Just nu är jag typ lyrisk över hur len och fantastisk min hud blivit, haha. Som någon som haft svår böldacne sedan tidiga tonåren är det verkligen helt jäkla otroligt att för första gången någonsin kunna gå ut stolt och glad och inte skämmas och ha ångest över ansiktet. Jag känner mig som en helt normal, frisk människa och det är rätt fantastiskt, vilken sjuk självförtroendeboost det här varit.

Härligt! Vad har du gjort för att uppnå det? :)

Mirre: Jag skulle inte kasta det, jag tror det funkar finfint!

Just nu lyssnar jag på radio, slog nyss in en julklapp och tänkte plugga lite nu, men får se hur det blir^^ haha

//r

Jag fick med massa över från min matlåda idag, kom hem för en stund sen, blev hungrig men orkade inte laga mat så jag värmde resten av det som blivit över sen lunch. Och än är jag inte sjuk iaf :D

Just nu sitter jag och funderar på hur jag ska lösa en skoluppgift, läraren vill att jag ska göra en okulär besiktning av två byggnader, problemet är ju bara att jag studerar till föremålsantikvarie, inte byggnadsantikvarie.. så har ju ingen kunskap om byggnader.. Så det går när de ska envisas med att föremål och bygg ska dela kurs och helt inrikta kursen på bygg:meh:

@LittleJohn Sådant är så otroligt drygt! Jag förstår att vi kan läsa mycket tillsammans, men varför ska alltid byggarna få företräde..?! Det är ungefär som med arkitekturhistorian, vi undrade varför vi föremålare behöver läsa den och fick då till svar "stilepokerna hänger ihop" men det är bara en enda gång föreläsaren har nämnt någonting om inredningen typ..

---
Nu håller jag på och skriver klart en inlämning om inneklimat och kämpar för att hålla ögonen öppna!

Just nu funderar jag på om jag ska ta något gott att äta ikväll. Kanske en bit till av vår alldeles fantastiskt goda saffranskladdkaka? :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
679
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 829
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar