Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu är jag så. Fett. Uttråkad. Jag har sovit dåligt och jobbat hela dagen samt ska upp tidigt och köra hela dagen imorgon igen och är därför för trött för att gå ut eller på något vis göra något som kräver fysisk eller psykisk aktivitet, men jag har samtidigt en sån där äcklig, obekväm känsla i kroppen som gör att jag inte kan sova heller. Aaaaahhhh.

Just nu är jag precis hemkommen efter vår jul/luciakonsert. Det gick bra, men har övat sedan slutet på augusti så det känns rätt tomt nu...

Just nu spelar jag Tales from the Borderlands och konstaterar att det här var det tråkigaste jag varit med om sedan min favorithäst dog för sju år sedan.

Just nu ska jag påbörja dagens plugg, det blir A-uppsatsen. Dagens undran är varför jag har så lätt att hamna på sidospår och sväva ut? Suck, det blir så mycket merarbete.

//r

Har precis slagit mig ned med en kopp te, lyssnar på renässans/medeltida musik och ska nog ta och skriva ett par rader på min tenta.

Just nu har jag precis städat och klart och ska slå mig ner med en bok om Vasa skeppet och har i uppgift att se om det döljer sig några åsikter om konservering/restaureringar i den :p

Just nu har jag precis kommit hem, avnjuter pepparkaksmuffins som jag gjorde förut, sjukt goda.
Kollar på julkalendern också :)

Just nu är jag oförskämt pigg med tanke på att jag igår jobbade 6.45-15 och därefter var på julfest, somnade ca 2.30 inatt och sen jobbat 10-19 idag :D

Just nu har jag påbörjat projektet "Se-ifatt-all-sport-från-helgen" :D Det är väl sisådär 20 timmar eller något sånt :p (Tur att jag är ledig imorgon och att min dotter, som kommer hit imorgon, gillar att kolla på sport :bump: )

Just nu är jag typ lyrisk över hur len och fantastisk min hud blivit, haha. Som någon som haft svår böldacne sedan tidiga tonåren är det verkligen helt jäkla otroligt att för första gången någonsin kunna gå ut stolt och glad och inte skämmas och ha ångest över ansiktet. Jag känner mig som en helt normal, frisk människa och det är rätt fantastiskt, vilken sjuk självförtroendeboost det här varit.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
679
Svar
2 001
· Visningar
98 956
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 829
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar