Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu funderar jag på hur i hela friden jag ska orka hålla sig vaken i kväll, är hysteriskt trött efter en nästintill sömnlös natt och ska iväg på tjejkväll sedan. Vill ju gärna vara kvar till efter midnatt alla fall.

Just nu är jag hemkommen efter att ha deltagit i 6 luciatåg och nu är det dags att öva stämmor inför imorgon då det är dags för stoooor julkonsert med ny orkester och inte minst myyyckeeet större publik :D

@Mirre Det var gott, minste sonen fick en visp med lite klet på, stora sonen och sambon fick varsin liten dessertskål. Alla tre var frustrerande över att det var allt de fick eftersom jag tog resten på tårtan :D :p

Just nu dricker/smuttar jag rosevin, och känner mig så här :D:banana::laugh:

Gick aldrig gymnasiet, blev ensamstående till en 6 månaders kille vid 21 års ålder. Vid nämnda ålder var jag arbetslös och outbildad. Jobbade på inringning i 2 år på ICA, men tröttnade så läste till uska som jag började som våren 2010. Fick fast tjänst efter drygt 1,5 år, skaffade sambo men kvar stod planen på slutbetyg. 600 poäng fattades, och möjligheten öppnades när minste sonen föddes. Och nu, efter heltids föräldraledig och 75 procents studier så är slutbetyget mitt! :D :p Om nåt/några år väntar högre studier :)

Just nu såg jag nyss att stallets finaaasteee häst är till salu. Kommer ju sakna att klappa på hennes mule!!! (hehe, kanske får önska mig i julklapp? :angel:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
679
Svar
2 001
· Visningar
98 957
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 885
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar