Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu ligger jag ofrivilligt sömnlös, äter havreknäcke med hästkorv på, vilket är cirka det godaste någonsin, och tittar på Christian Slater-filmer. Exakt alla utom en har varit mer eller mindre värdelösa, men vem bryr sig? Jisses, den mannen alltså.

Just nu har jag precis kommit hem efter en väldigt kort arbetsdag (6.45-15) och ska in i duschen och sen göra mig klar för julfest :banana:

Det är Anna Odells film va? Har inte sett den än men hade funderat på att se den...
Ja det är den.
Visst är det ett bra och viktigt ämne de tar upp, men den var ju så sanslöst tråkig!

Just nu har jag just kommit hem, funderar på att se en film men vet inte vilken bara

Just nu sitter jag på en matta på gymmet och vilar innan jag ska ta sista rycket och köra några fler magövningar och min sista benövning.
Fint.

Just nu sitter jag och jäser i soffan efter en god middag. Samtidigt beundrar jag mitt nyfärgade hår som jag blev väldigt nöjd med!

Just nu tittar jag på Lucia då jag missade den imorse, åh vad jag älskar körer - de låter precis som vad jag tänker mig änglakörer låter som :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
679
Svar
2 001
· Visningar
98 956
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 829
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Kalla hamburgare