Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu ligger jag ofrivilligt sömnlös, äter havreknäcke med hästkorv på, vilket är cirka det godaste någonsin, och tittar på Christian Slater-filmer. Exakt alla utom en har varit mer eller mindre värdelösa, men vem bryr sig? Jisses, den mannen alltså.

Just nu har jag precis kommit hem efter en väldigt kort arbetsdag (6.45-15) och ska in i duschen och sen göra mig klar för julfest :banana:

Det är Anna Odells film va? Har inte sett den än men hade funderat på att se den...
Ja det är den.
Visst är det ett bra och viktigt ämne de tar upp, men den var ju så sanslöst tråkig!

Just nu har jag just kommit hem, funderar på att se en film men vet inte vilken bara

Just nu sitter jag på en matta på gymmet och vilar innan jag ska ta sista rycket och köra några fler magövningar och min sista benövning.
Fint.

Just nu sitter jag och jäser i soffan efter en god middag. Samtidigt beundrar jag mitt nyfärgade hår som jag blev väldigt nöjd med!

Just nu tittar jag på Lucia då jag missade den imorse, åh vad jag älskar körer - de låter precis som vad jag tänker mig änglakörer låter som :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Skall inte journalister skriva korrekt svenska i våra tidningar? Är inte det del av deras utbildning? Jag ser felaktig grammatik och... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
4 786
Senast: Badger
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
787
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 268
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 23 24 25
Svar
484
· Visningar
13 528

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka