Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu garvar jag åt Barnaskrik och Jäkelskap och drömmer lite om hundvalp :love: Finns en kennel i närheten som föder upp precis den rasen jag vill ha och de har en kull nu. :love:

Just nu ifrågasätter jag mitt beslut att jobba på stalltjänsten i morgon. Var liksom sjukt trött när jag gick upp 6:30 i morse, i morgon börjar jag jobba då :o

Just nu sitter jag och avnjuter Melissa Horns underbara musik och konstaterar att jag nog borde sova egentligen.

Just nu är jag så otroligt tacksam till naturen som gjorde min sista stund med en av mïna bästa vänner så speciell! :love: Hon flyger till USA på onsdag och stannar där i 6 månader, men igår fick vi tillsammans beskåda ett sjuhelvetes norrsken med inslag av stjärnfall (mellan Karlstad och Arvika :eek:). Bättre avsked finns nog inte.

Just nu försöker jag få ungarna här hemma att sitta ner 2 min :p
Konstaterade att min mage är så svullen idag att jag ser höggravid ut. Galet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 824
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar