Just nu har jag seriös ångest (och ånger) över att i princip ha helt slut på "pengar-som-inte-går-till-mat-eller-häst" den här månaden. Det absolut värsta i känslan är ändå att jag nyss la 600 jävla kronor på en "feast" jag egentligen inte ville ha (men var tvungen att ta pga. alla andra tog) på en medeltidsrestaurang som bara serverade rådjur, kanin, björn, vildsvin, konstiga grönsaker, konstigt ris, konstigt bröd, något vidrigt som luktade och smakade sköljmedel till efterrätt, och... konstiga grejer. Jag äter inte vilt, konstiga grönsaker, ris som inte smakar ris, bröd som bränner i munnen eller sköljmedel. Så jag åt blåbär, vinbär och hallon. Och lax. Jag betalade 600 kronor för att äta fyra gafflar lax och lite bär. Ja just det, och så köpte jag en vinflaska för 400 som jag senare upptäckte hade kork och ingen hade korköppnare och det slutade med att rumskompisen fick med sig vinet för att jag glömde det. Och slutligen var min budget för resan 1000 kronor. Jag skulle inte lägga mer än så. Jag la 3000. Pallar inte.
Fuck my life. Jaaaaaaag vill ha de där pengarna till att köpa speeeeeeeeel och gå på krogeeeeeeeeeeen i helgen och det hade jag kunnat göra om min hjärna inte hade raveparty varje dag och får mig att fatta fett dumma beslut.