Just nu del VI

Just nu har jag precis varit iväg och kvällsfodrat hästarna för sista gången idag. Strax ska jag kryper ner under täcket och väääärma mig, jag är blöt och kall!!

Just nu har jag precis beställt pojkvännens julklapp från USA. Är livrädd att den inte ska hinna komma/komma alls/ att de kapar mitt kort ( :D ) men på 34 dagar bör de väl kunna få hit ett paket?

Just nu sitter jag i sadelkammaren och surar för att jag red som en påse skit nyss. En kopp varm choklad, en lussebulle och 30 minuter senare har jag förhoppningsvis ryckt upp mig och sitter på sista hästen för dagen!

Vad är det?
Just nu velar jag mellan te eller glögg och stör mig på att pepparkaksglöggen inte fanns i butiken här, trots att den var med i reklambladet

Det är en programserie på SVT, med Erik Haag och Lotta Lundgren. De "reser" runt i tiden och lever som folket gjorde då :)
Ungefär så. Finns på SVT Play, åtminstone den här säsongen. Tidigare säsonger vet jag inte.

Just nu tittar jag på Where The Wild Things Are och håller på att dö av obehag. Jag minns att SVT sände en animerad kort WTWTA-film när jag var liten och jag var så rädd för monstren (förvisso var ALLA såna där "läsa högt till bilder av böcker"-grejer som SVT hade obehagliga, varför visades ens sånt); Så här cirka 20 år senare konstaterar jag att det satt sina spår. Uuuuuuuschhhhhhhh.

Just nu kollar jag och sambon på postkodmiljonären. En tant vann 1 miljon och då utbrister sambon "men allvarligt??!! Varför vinner hon pengar? Hon vet ju inte ens vad hon heter" såååå kul :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 425
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 196
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Kropp & Själ Hej Jag har rakt hår och funderar på att testa heatless curls. Men vilken produkt ska man använda innan i håret? Så att lockarna håller... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 151
Senast: Syrax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden