Just nu del VI

Har knarkat Netflix hela dagen så jag har lite små-ångest över att jag fått nada gjort av plugget... Blir till att viga helgen åt att rita och skriva en massa.. Och så är jag störigt sugen på Amarula! Nästan så att jag funderar på att svänga förbi Systemet i morgon och slösa pengar på en flaska..

Just nu dricker jag koffe i hopp om att inte däcka i säng klockan 22 en lördag :D det är jäkla märkligt, när man vill och behöver sova, då går det inte men när man faktiskt för en gång skull VILL vara uppe, ja då är man helt förstörd.

Just nu sitter jag och lyssnar på mysig musik och fixar lite med skolarbete. Bestämde mig för att ta både gårdagen och dagen idag lite ledigt vilket gör att jag har mycket att arbeta ikapp!

Just nu kollar vi på Nicke Nyfiken innan det är sovdags för ungarna.
Stör mig på att jag glömde köpa huvudvärkstabletter igen, trots att jag gått med huvudvärk hela dan. Hur fasen kan man glömma det då

Just nu undrar jag varför mitt huvud är inställt på ett sånt katastroftänk? Har ringt pojkvännen två gånger utan att han svarar och min hjärnas enda logiska (ehmn, oh well) förklaring är att han är på nån nattklubb med nån tjej. WHAt. The, Fuck? Har aldrig tänkt något dylikt tidigare??? Var kommer detta ifrån?

Fy va jobbigt :( om han är på en nattklubb så hör han antagligen inte telefonen för hög musik och allt annat pladder runt omkring :) vet inte om det hjälpte men jag hade försökt intala mig själv det iaf :p och btw, lite svartsjuka är mänskligt! Det har nog alla kännt någon gång i sitt liv på ett eller annat sätt!

Just nu ska jag ta min koffeinpåverkade (råkade överdriva lite med kaffet förut) och försöka sova. Eller nått.

Just nu ligger jag i soffan under duntäcket, slösurfar, lyssnar på dancehall/reggae och funderar på vad jag ska göra med denna dag.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 425
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 196
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Kropp & Själ Hej Jag har rakt hår och funderar på att testa heatless curls. Men vilken produkt ska man använda innan i håret? Så att lockarna håller... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 151
Senast: Syrax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden