Just nu del VI

Just nu ligger jag nedbäddad i soffan, lyssnar på mysmusik och ska ta en liten disco nap innan jag gör mig i ordning inför kvällens festligheter.

Just nu sitter jag och undrar varför min kropp envisas med att få feber/feberliknande symptom i princip varje helg?! Har precis kommit hem från en tur till COOP och det känns som att jag kommer behöva gå och lägga mig typ nu..

Just nu är jag irriterad på att fitt-Facebook kajkat ihop för mig. Råkade precis posta samma status 4 gånger pga. felmeddelanden och nu kan jag inte radera dem pga. fler felmeddelanden. Så pinsamt.

Just nu spelar jag Plants vs Zombies, upptäckte just att mina två användare är raderade :arghh:
Jag som hade alla plantor, alla achivements utom två och spelat ut spelet ett antal gånger på den ena. Nu är allt borta och jag får börja om från 0 :arghh:

Just nu är jag dunderförkyld med en hosta som smyger sig på med lite feberyrsel ... Och jag kunde bara sova tre timmar igår natt :arghh: Jag hatar att sova med täppt näsa, men mina ögon stinger och vill sova :cry:

Just nu är jag lite uppgiven över att missa ännu en dag med strålande solsken, men jag är så jäkla trött!! *går och lägger sig i sängen igen och lyssnar på ett till avsnitt av P3 dokumentär och ser om jag orkar ta tag i diskhögen/matlagningen lite senare*

Just nu är jag sur på kompisarna som aldrig kan komma den tid det är sagt. Man får alltid vänta på dem, man bestämmer en tid som de aldrig passar Jätteirriterande verkligen. Speciellt när de själva ändrar tiden till en timme senare och ändå inte kommer. Har väntat i 30min nu, hur länge är eg ok att få vänta?

Just nu är jag i koma efter tre dagar på rad där jag gått upp 05:30, hållt igång hela dagarna, intagit alkoholhaltiga drycker på kvällarna och kommit i säng efter 3. Mmm, svettningar, huvudvärk, yrsel och kraftlöshet. Dock var hela helgen och särskilt gårdagen i goda förbundsvänners sällskap värt det!

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 425
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 198
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Kropp & Själ Hej Jag har rakt hår och funderar på att testa heatless curls. Men vilken produkt ska man använda innan i håret? Så att lockarna håller... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 151
Senast: Syrax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Alternativ till försäkring
  • Rehabtid dragna tänder