Just nu del VI

Just nu bakis-Skype:ar jag med pojkvännen och ska snart iväg till stallet för att få hästen skodd. Ny hovslagare is coming och om hästen inte sköter sig kommer jag hänga henne upp och ner i svansen.

Just nu är jag alldeles frusen efter att ha varit ute i blåsten, blötsnön och minusgraderna för att tända ljus på gravarna.

Just nu bakis-Skype:ar jag med pojkvännen och ska snart iväg till stallet för att få hästen skodd. Ny hovslagare is coming och om hästen inte sköter sig kommer jag hänga henne upp och ner i svansen.
Just nu är jag nöjd med att hästen inte behövde hängas upp och ner (även om jag ville strypa henne en kort stund), är sjukt glad över hur bra livet är sådär i största allmänhet och ser fram emot en najs utekväll med firande i goda vänners sällskap. Det finns ljus i det becksvarta höstmörkret!

Just nu har jag släppt fram min inre 85-åriga tant och sitter och fönstershoppar "antikviteter" på Tradera och struntar totalt i kvällens Halloween-firande på studentpubben

Just nu är jag skräckslagen! Ett sjukt åskväder drog precis in (utan förvarning) mitt under mitt skräckfilmstittande och släckte strömmen i hela staden :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Just nu ska jag försöka somna om efter att världens åskväder väckt mig. Är väldigt glad att katten inte gick ut förut

Har precis vaknat. Sover så sjukt dåligt i veckorna vilket gör att jag kör nästan 12h-pass med sömn under helgen.. Sitter och funderar på om jag ska steka ägg till frukost för att få till en mer "brunch"-stil då lunch nu bara är att glömma :D

Just nu sitter jag på tåget hem från Melbourne och försöker avgöra om jag orkar kolla lite på hockey innan jag somnar när jag kommer hem.

(Svaret är förmodligen "ja" på den frågan.)

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 425
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 199
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Kropp & Själ Hej Jag har rakt hår och funderar på att testa heatless curls. Men vilken produkt ska man använda innan i håret? Så att lockarna håller... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 151
Senast: Syrax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31