Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3
KL
På min sambos skitjobb... Han jobbar (oplanerad) övertid i stort sett varje dag, ibland långt in på nätterna och börjar då klockan 7 på morgon dagen efter som vanligt, på det så MÅSTE dom även jobba helg (övertid som cheferna berättar om dom har tur torsdag, vanligtvis fredag) och han bor då på jobbet eftersom det är 1 timme 9-10 mil hemifrån = vi hinner aldrig ses, han KAN inte komma hem mer än kanske några timmar/max 1 dygn och jag har inte körkort så jag är dömd att åka buss men eftersom han aldrig vet huruvida han är ledig på kvällarna så kan jag ju inte hälsa på för är ju lite svårt att hitta bussar som passar perfekt om man inte vet när han slutar fören han faktiskt får sluta, och ibland kan dom då en timme senare få veta att "oj ni måste jobba några timmar till"
Jag vill inte ha ett distansförhållande, har hållt mig ifrån eftersom jag VET att jag inte klarar det, behöver både psykiskt och fysisk kontakt. Jag älskar min sambo som jag nu sen han började jobba aldrig får träffa men verkligen så vet jag inte hur länge jag ska klara av att inte träffa han. Hade varit en sak om det var en månad, men han lär jobba där på samma galna schema till typ oktober minst, redan jobbat en månad, förra sommaren jobbade han där oxå, då träffades vi just så pass 1 dygn på 1 månad för resten av tiden jobbade han...