Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Men jag har ändå blivit rätt duktig på att skruva isär och laga kontroller, måste jag säga!
Det är i alla fall tur att jag har en klan som är likadan och kommer med medlidan och förståelse varje gång pubertetsfasonerna drar igång.
biggrin.gif

:D Sådär frustrerad blir jag nog aldrig, men det har varit nära att mobiler och speglar åkt, men jag lyckas hejda mig i sista sekund!

Skönt! Själv är jag väldigt duktig på att förstöra just mobiler och speglar av misstag. Golvspeglar och dammsugarsladdar bortom kontroll är en extremt dålig kombination, och någon gång ska jag lära mig att inte låta USB-kabeln till mobilen hänga ner från bordet...

Jag hade unfriendat. Har tagit bort folk (som vänner då, inte från jordens yta) för mindre än så. Jag orkar liksom inte se skiten.

KL

Irriterad på det helvetesjävlaskitpuckottillmänniska snott min cykel. Min andra cykel. Jag har alltså förlorat två cyklar på en månad. :cry:

knapp

Windows-jävla-8 :banghead:

Jag är relativt tålig när det kommer till datorproblem, det går att vänja sig vid mycket. Men försök sätt samman en lista med nödvändig kurslitteratur när det inte går att markera och kopiera text i pdf-filerna :grin: I det förinstallerade programmet går det inte alls. I Adobe kan man visserligen med musen med en del möda rama in valda bitar men var markeringen fastnar har du ingen kontroll över alls, har man tur får man med sig ett (1) helt ord ur den valda meningen.

Sitter just nu och skriver ner alltihop för hand :mad: :mad: :mad:

"Ställ ingen cykel där", fick jag som kommentar av mamma.

Well. Jag har ingen cykel att ställa där längre. Tack för upplysningen men den kom lite sent :banghead:

Windows 8 är ta mig fan det värsta som hänt mänskligheten sedan Nickelback.

LV: Well, det hade ju varit ett bra råd... för två cyklar sedan.

Edit: Åhhh, apropå Nickelback så kan jag väl få störa mig lite på den försenade ångest jag precis fick av tanken på ett möte med en bekants bekant häromsistens. När man kallpratar och kommer in på musik så tycker jag att "jag gillar Nickelback" är en fantastisk isbrytare eftersom man då kan sitta där och spy galla ihop över dem + alla andra kassa band i världen. Och det brukar fungera. Men just den här bekantas bekanta replikerade med att skina upp och säga "åh, jag gillar också Nickelback, ska du se dem i Göteborg?!".

Det blev lite tryckt stämning där alltså.

Senast ändrad:

Typ så ja!

Ännu bättre är det väl att jag numera kommer få GÅ 4 km med säckarna med kattsand i framtiden. En säck väger 10 kg. Det har funkat super när man cyklat, för då har man liksom kunnat rulla hem på fem min. Nu måste jag gå i en evighet i stället. JIPPI. JÄVLA MASSA JIPPI.

KL

På min sambos skitjobb... Han jobbar (oplanerad) övertid i stort sett varje dag, ibland långt in på nätterna och börjar då klockan 7 på morgon dagen efter som vanligt, på det så MÅSTE dom även jobba helg (övertid som cheferna berättar om dom har tur torsdag, vanligtvis fredag) och han bor då på jobbet eftersom det är 1 timme 9-10 mil hemifrån = vi hinner aldrig ses, han KAN inte komma hem mer än kanske några timmar/max 1 dygn och jag har inte körkort så jag är dömd att åka buss men eftersom han aldrig vet huruvida han är ledig på kvällarna så kan jag ju inte hälsa på för är ju lite svårt att hitta bussar som passar perfekt om man inte vet när han slutar fören han faktiskt får sluta, och ibland kan dom då en timme senare få veta att "oj ni måste jobba några timmar till"

Jag vill inte ha ett distansförhållande, har hållt mig ifrån eftersom jag VET att jag inte klarar det, behöver både psykiskt och fysisk kontakt. Jag älskar min sambo som jag nu sen han började jobba aldrig får träffa men verkligen så vet jag inte hur länge jag ska klara av att inte träffa han. Hade varit en sak om det var en månad, men han lär jobba där på samma galna schema till typ oktober minst, redan jobbat en månad, förra sommaren jobbade han där oxå, då träffades vi just så pass 1 dygn på 1 månad för resten av tiden jobbade han...

kl

På att jag känner mig ungefär 90år idag. Hostar som fan, känner mig som en överkörd igelkott, ledvärk överjävla allt och ont i musklerna som att jag legat och krampat medan jag sov inatt. FML :meh: Och vill verkligen inte åka till Göteborg och tatuera mig imorgon. Men det blir säkert bra när jag kommer iväg

Krya på dig! :(

KL

Det är flera timmar sedan de slutade men jag är så irriterad på arbetet med pålning som pågår här bredvid. I evigheter har man fått leva med höga konstanta DUNKDUNKDUNK, fyra fjärdedelstakt från tidig morgon till efter middagen. Hela tiden. Jag blir tokig. :rage: En dag åkte jag upp och sov en natt i lägenheten jag flyttar till på Fredag bara för att få lugn och ro.

Jag vill nästan gå dit och göra en "Say hello to my little friend!" a lá Al Pacino i Scarface men inser snabbt att de bara gör sitt jobb. :D

kl

På att både min mobil och bil har bestämt sig för att begå självmord inom loppet av ett dygn, september kommer bli en rolig månad för plånboken :meh:

kl

Detta är de obetydliga struntproblemens dag.
Alltså.

1. Ni vet när man tänkt vaxa överläppen men inser att man har slut på vax, och tror att det säkert går lika bra att ta en bit silvertejp? Don't. Det tar bort håren alright, det tar även bort huden, musklerna och skelettet och din själ.

2. Jag tycker att Robin Thickes Blurred Lines är så "bra" (läs: Hör den i mitt huvud 24/7). Egentligen är precis allt med den låten vedervärdigt ("Klart den är kvinnoförnedrande, det är roligt eftersom jag respekterar kvinnor och aldrig fått förnedra dem förut". Seriöst, Thicke?), men fan, jag får den inte ur hjärnan.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 940
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 971
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama