Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

MAKAROV!

Men ja, Soap. Och Ghost. Och Price. Och typ alla i den där dumma serien. Men det är väl också enda undantaget.

Allt och alla :meh:

På kompisen som vi skulle träffa i lekparken idag, men som vanligt kan inte människan höra av sig eller svara när jag gör det.
Sedan får man ett mess efter ett tag med nån dålig ursäkt.

På I som inte gör annat än klagar och gnäller på allting.

På mini som slåss och skriker så fort han inte får som han vill.

Senast ändrad:

För att gnälla lite mer är jag less som fan på dagis nu också.

Hämtade mini idag och en personal hävdade att mini nog hade höjdskräck för att han inte ville gunga. (han älskar och gunga), han gnuggade sig i ögonen och sådär. Sedan hade han blivit rädd när de körde med en sådan här padda i närheten. De bygger en skateboardramp precis bredvid dagis.
Så då tålde han inte höga ljud heller. Han är ETT! Herregud det är ny personal och han är blyg, därför gömmer han sig med att hålla för ögonen. Klart han inte vill gunga med en helt okänd.

Kröp fram sedan att det varit ute när paddan drog igång, "den lät ju så det vibrerade i marken" Och människan tyckte det var konstigt att han blev rädd, som att han var beredd på att den skulle börja dåna. Suck. Visst är det bra att de reagerar så, men ibland verkar de nästan leta fel på ungarna.

Mmm juste muttermutter...

Jag är, apropå det, irriterad på att jag aldrig kommer igång med MW1 ordentligt :o MenskabaraspelautAlice...

Och på att jag hostar, snorar och mår som en överkörd igelkott.
Vilket iofs kan innebära en del xbox sen om jag inte blir meddragen till landet! Ska bara... sova mer först.

tumblr_m463ks75oH1rsajmpo1_500.gif

Till mitt försvar hittade jag den på Tumblr.

Men hur lång tiiiiiid kan det ta att spela klart ett spel?! Mvh spelade ut hela mainquesten och alla side missions i Far Cry 3 på två nätter. (Läs: Mvh har inget liv.)

Mirre: Vad är en padda? Tråkig situation med dagispersonalen i alla fall, hoppas de får mer förståelse.

kl

Jag har nästan nyss vaknat och har inte direkt hunnit interagera nog med människor eller omvärlden för att bli irriterad än, men jag inser apropå det här med den allmänt vedertagna definitionen av att ha ett liv, att jag är lite tjurig för att jag fick för mig att börja läsa ryska. Jag. Har. Inte. Motivation. Eller tid. Alldeles... för... många... spelsläpp... i höst... gurgel.

Hahahah :D
Han ÄR ju faboulus, jag menar, scarf liksom!

Nej men jag vet, jag är sämst. Har typ växt fast i soffan senaste veckorna. Och mitt rum ser så förjävligt ut att jag inte vill vara där :angel:
Behöver. Styra. Upp.

kl

Just nu är jag irriterad på att jag har huvudvärk men ändå inte. Är liksom bara tjock i huvudet. Seg som fan!

Jaaa. Mvh fangirl_89.

Säg till när du hittat motivation till det, så kan jag sno lite. Jag skulle bara vilja ha en jävligt extrem lövblås och typ blåsa in allt här hemma i en garderob eller ut på balkongen...

Jaaa. Mvh fangirl_89.

Säg till när du hittat motivation till det, så kan jag sno lite. Jag skulle bara vilja ha en jävligt extrem lövblås och typ blåsa in allt här hemma i en garderob eller ut på balkongen...

Jag tänker att om jag använder precis alla kläder som ligger på golvet (efter ha, tja, dammat av dem lite) så kan jag ha årets tvättning sen... Bara tömma alla väskor från resor sen 6månader tillbaka i tvättkorgen och sådär. Och sen plocka undan dem.
Alla kläder som bara lagts ut från garderoben när jag letat efter nåt kan ju också få tvättas, med tanke på hur dammiga de är nu :meh:

oateg.jpg

It was actually this day!

kl
Jag är irriterad på att jag tror jag fått mollusker. Vadfan.
Vem går man till? Vårdcentralen? RFSU/Mama Mia? Gah!

Du kan alltid ringa sjukvårdsrådgivningen, men jag skulle tippa på att de kommer att tycka att det är bäst att låta dem läka ut. Men mina råd skall inte tas för något, utan det är bäst att kontakta den som vet. :) Fast vårdcentralen brukar kunna ta bort de som sitter .. hrm, på privata ställen. ;)

Men då kanske det är lika bra att skutta iväg till vårdcentralen på måndag.. tror du de tar emot ett sånt ärende på ehum... halvakut tid :angel:
Eller bara iväg till mama mia på öppen mottagning på måndag istället.

Jag vill mest om det är mollusker eller vad det är. Få klarhet i det hela så att säga haha.

Haha ja :D Jag trodde det var myggbett först, men de kliar ju inte!
Okej jag ska sluta spamma tråden med mina eventuella mollusk-problem :p

kl

På att jag sprang in i mitt senaste ex på krogen igår och det var intressant på en nivå jag inte riktigt orkar med just nu. Man kan väl bara nöja sig med att benämna stämningen som ytterst icke platonisk. Och eftersom detta är tredje exet i rad som det blir high voltage med så fort man får syn på varandra, så kan jag konstatera att jag tänker bli en ultrasvartsjuk bitch som aldrig kommer låta mina framtida partners umgås med sina extjejer, för alltså... "det är klaaart de inte är intresserade, det fanns ju ett skäl till att det tog slut". Mm. Det är en fin tanke att invagga de godtrogna som tror att deras partners är 100% pålitliga labradorer i, men det fungerar inte riktigt så.

KL

Uttråkad!Min kropp är helt slut efter operation i tisdags och det är så segt med återhämtningen. Huvudet är rastlös, kroppen orkar inget

kl

Irriterad på att mitt tilltänkta lördagssällskap inte har givit ett ord ifrån sig på hela dagen. Och inte svarar på sms eller i telefon. YEAY.
Att jag inte vant mig än? Nåja, annars blir det väl vin och ritande i min ensamhet alt. rage på stan i ett försök att hitta något fint att titta på (i pojkväg alltså).

Men jag hoppas på sällskap, eller ha vett nog att hålla mig med ritande och xbox i annat fall.
Och tröstmat. Never forget the tröstmat.

Hoppas att ditt tilltänkta sällskap hör av sig till slut! Tröstmat är inte att underskatta, men det är förstås roligare med sällskap.

KL

Jag är irriterad över att en fin bil typ gled mig ur näven i dag. Tänkte "DEN vill jag ha - meeeen jag får nog fundera lite" och lämnade affären. 200 m senare tänkte jag att "jamen en provkörning kostar ju i alla fall inget" och vände tillbaka och då hade någon annan jävel redan lagt vantarna på bilfan. :banghead: Har en liiiten förhoppning om att den kanske ändå finns kvar på måndag, men den chansen lär ju vara tämligen minimal. Ja ja, grattis till en fin bil vem du nu är.

kl

Irriterad, till och med nästan arg, som fan på folk i en "omplaceringshundgrupp" på FB :rage:
Många verkar inte fatta att det är levande varelser de pratar om. Det vimlar av folk som ska specialbeställa en "färdig" hund (typ "Labbetik på 2½ år SÖKES, svart, ska gilla barn då vi har bebisar, inte skälla, inte behöva aktiveras"), folk som omplacerar hundar som om de vore bilar (typ "Jag måste omplacera min lilla älskling som jag haft i två månader eftersom jag fått nytt jobb, tidigare bodde han hos en familj som gav honom till mig för de fick barn, innan det hos en familj som var allergisk. Han är nu 7 månader...") och folk som inte fattar att hundar kostar pengar (typ "Jag söker en hund skitsamma vilken ras eller temperament, den måste bo i Solna för jag har inte råd att åka nånstans")

Åhh jag kokar. Stackars hundar och varför finns det så många idioter i en och samma grupp?! :banghead::arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 941
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 971
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama