Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

KL

på att jag är i sverige. och att världens finaste är i spanien. i fyra och en halv vecka till.

yyyyl.

Långdistans suger. Du har mina sympatier!

*kl*

Jag är irriterad på mig själv på grund av ett sånt jävla i-landsproblem att jag inte ens vill sätta ord på det. Ugh.

kl

Jag är irriterad på att jag inte städat idag som jag hade planerat, nu måste jag ju göra det imorgon istället... :meh:

tack kära du! som väl är så är det våra sista veckor i från varandra. sen blir vi sambos :love: :love: längtar ihjäl mig!!

snälla berätta om ditt i-landsproblem! man får ha såna, det är OK :)

Jag ärvde ganska mycket pengar från mina föräldrar, det mesta är fortfarande bundet i skogen men några hundra tusen har jag på banken. Mitt i-landsproblem består i att jag har sjukt svårt att överhuvudtaget röra pengarna. Visst, det är bra att spara, men nu när mina sommarpengar börjar ta slut (har levt på skatteåterbäring + någon tusing i CSN) så vore det fint med t.ex. en höstjacka eller ett par nya jeans inför skolstarten men jag kan fan inte förmå mig att flytta pengarna från ett konto till ett annat. Sambon påpekade lite fint att när jag får dubbelt från CSN i september kan jag ju sätta tillbaka det jag spenderar nu, men... Det känns inte som mina pengar, det är inga roliga pengar, det är bara skitpengar som jag fått för att mina föräldrar är borta. :(

Blärgh.

han flyttar hit! :love:

tassen: inte i-landsproblem alls :( lider med dig och tror att jag förstår hur du känner. hoppas du kan komma tillrätta med de där känslorna, tror inte dina föräldrar hade velat att du gick runt och tänkte så.

kram från mig!

Kl

Irriterad på att jag har någon ledsen känsla över mig som inte vill släppa. Kan inte tolka den heller, har suttit i sedan 21 i söndags ungefär. Och det är typ tokledsenhet, där jag bara vill sitta på golvet och gråta ur mig. Men tårar har jag inga och har inte haft på ett halvår. Åh blir så trött.

Jag har haft samma sen i lördags! Varit ledsen utan tydlig anledning. Jag har dock inga problem att gråta - så jag gråter typ hela tiden :p

och McFlurry: Usch vad jobbiga, hoppas det går över snart! det r ju så himla jobbigt att gå runt och känna sig nere :(

kl.

Jag är irriterad på att jag inte kom upp ur sängen som jag hade planerat utan stängde av klockan och sov någon timme till. HATAR att sova för länge :meh:

På att det inte varit löning än. 0,76kr på kontot. Aaaaaw... YEAH.

Edit: OCH VART ÄNDA IN I JÄVLA HELVETE ÄR MINA FÖRBANNADE SATANS FÖRSÄKRINGSPENGAR?!??!

kl
VV: Irriterad på mina torra läppar som vill ha lypsyl, men jag är för lat att hämta det!

han flyttar hit! :love:

tassen: inte i-landsproblem alls :( lider med dig och tror att jag förstår hur du känner. hoppas du kan komma tillrätta med de där känslorna, tror inte dina föräldrar hade velat att du gick runt och tänkte så.

kram från mig!

FYI, jag har shoppat. :D

kl

Irriterad på folk på ridskolor. Ungar som inte lyssnar på ridläraren och kallar ponnyn dum, och föräldrar som sitter på läktaren och diskuterar om ridskola verkligen är nödvändigt nu när deras lilla unge fått en medryttarponny, och ja visst är ponnyn dum som inte lyder barnet.

kl

På att det här:

Far_Cry_3_New_Rite_of_Passage_19-1024x640.jpg

helt plötsligt dök upp i ett fram till dess jävligt bra spel. Alltså Ubisoft, jag skaffade Far Cry för att jag ville jaga djur och skjuta normala människor (nåväl, terrorister/kriminella, men ändock) med normala vapen, inte för att skjuta brinnande pilar på ett övernaturligt trettio meter högt jävla DEMONMONSTER.

Även irriterad på att jag alltid fattar tycke för psykopatiska antagonister (Vaas <3) som den totalt intetsägande, gråstenstråkiga, enerverande protagonisten naturligtvis måste döda, och vilket förstör ca 98% av handlingen. (Jag valde att skära halsen av protagonistens flickvän, hans bröder och vänner och istället joina fienden. Exakt så mycket sympatier fick man för the good guys.)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 941
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 971
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama