Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

KL

grymt irriterad på att min mp3spelare är borta.
Hittar den verkligen inte.

Kl

På att jag inte kunnat sova en hel natt denna vecka - vaknat a div. Mardrömmar, mensvärk från h-e, och nu är det nåt jädra oljud som låter utifrån. Att stänga fönstret hjälpte lite men inte mycket :arghh:

kl

Irriterad på att jag inte har atarax. Jag är bakis, typ. Jag vill ha atarax och sova bort hela söndagen.

Och irriterad på att jag inte stannade hemma igår. Okej, jag hade kul på krogen, men jag spydde också som en liten gris en sisådär femtioelva gånger. Inte ens för att jag mådde särskilt dåligt utan eftersom "jag mår nog bättre imorgon om jag spyr upp så mycket jag kan nu!" :meh:
Det är iofs sant... men jag har väldigt ont i halsen. Jaja, försöka sova några timmar till kanske.

KL

Irriterad på att bussen först är sen.
Sen slutar varje låt på spotify spela efter 3 min och jag MÅSTE ha musik när jag åker buss!!
När bussen väl kommer inser jag att min favoritplats är tagen. Skit också.
Vandrar bakåt och ser att inte bara den är tagen - alla är det.

Sedan NÄR började folk åka till Katrineholm på söndagar????

Fruktansvärt irriterad på att det är tillåtet med sång i musiken till kür.

KL

Jag är irriterad och ledsen men samtidigt ganska lättad och glad över upptäckten jag gjort att två personer som tidigare varit bland mina bästa vänner, inte är värda att lägga tid på mer. De bara tar en massa energi, och ger väldigt lite tillbaka. Jag tycker väldigt mycket om dem när jag väl umgås med dem, men vägen till att faktiskt få ihop något och ses är så oändligt lång och energikrävande att jag bara inte orkar mer. Orkar inte mer sega, initiativlösa människor som i slutändan bara gör mig trött, irriterad och ibland till och med lite sårad. Nä, hejdå med dem, nu ska jag fokusera på de vänner som jag faktiskt helhjärtat vill ha i mitt liv och som ger en massa tillbaka!

Knapp

Irriterad på mig själv att jag lät / inte insåg hur mitt ex manipulerade, körde och misshandlade mig i 7 månader innan jag lyckades bli av med honom. Resultat? Knappt några kvar att umgås/prata med då han skrämde bort en del genom hot eftersom ''jag hade ju sex/gillade dem mer än honom'' eller så valde dem att fortsätta umgås med honom istället... För första gången har jag alldeles för mycket tid att döda.. suck!

Min dator som blir så satans varm på en gång.
Lyssnar man på musik börjar det spraka i högtalarna och internet blir jättesegt

Irriterad på att jag väckt mig själv tre gånger inatt pga torrhosta.
Ingen feber, inga andra symtom. Bara den förbannade torhostan. Jag HATAR den.

Irriterad på en vuxen fb-vän (50+) som skriver att tjejer som lägger upp bilder med brösten vid hakan och putande läppar ser ut som "kåta slynor". Hon förfäras tydligen av bilderna hon ser på fb, jag förfäras över att vuxna människor skriver som hon. När jag påpekade det blev jag dock ombedd att sluta moralisera och vara ordpolis och en annan vän till henne kom in och höll med om att "jo men dom ser ju ut som kåta slynor".

:banghead:

Suck!:banghead:

kl

Just nu är jag irriterad på att syrran är så jäääävla bra på betapet och lägget alltid ord med minst 100 poäng!:arghh:

men guuuuud! jag blir vansinnig bara av att höra om det!

kl

Irriterad på sambons systrar. Känns som att det spelar ingen roll HUR jag beter mig, dem bara hatar mig känns det som..:(

+ niphredil + Got2Be

Skönt att få vräka ur sig på buke :love:

Nu har fler kommenterat och människorna diskuterar varför tjejerna ser ut som "kåta slynor" och varför okända "gillar" dessa bilder, ingen annan förutom jag reagerar på hur de uttrycker sig. Man tappar ju fan hoppet. Och jag har redan blivit ombedd att sluta moralisera och sluta vara en sån jävla ordpolis, så skriver jag nåt mer kommer det säkert bara raderas.

Ska nog plocka bort henne som vän, blir bara besviken och förbannad. Är inte första gången hon vräker ur sig sånt.

Det är väl (tyvärr) egentligen inte förvånande, men nevertheless: Fy fan vad tragiskt.

Edit: Alltså, kommentarerna... inte att du reagerar/din reaktion. Jag vet verkligen hur man uttrycker sig tydligt, känner jag.

Senast ändrad:

Jag knapplånar mig själv:

På att mina försök att inte kasta sönder fler spelkontroller och inte vråla hora, fitta och sprutluder så hela Falun hör inte går sådär fantastiskt bra. Skönt att den här kontrollen fick leva i en vecka efter inköpet i alla fall... jag tror att jag skulle bli mindre arg om min partner visade sig vara en seriemördare som varit notoriskt otrogen och förskingrat pengar än jag blir när folk spelar som rövhål på PS3, haha.

Du är en passionerad spelare! :D Men det är säkert inte bra för plånboken.

KL

På att tiden går så otroligt långsamt. Jag vill ha fredag nu så att mitt köpstopp försvinner, för att inte ha någonting hemma att göra och inte kunna shoppa är tråkigt. :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 940
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 971
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama