Trosorna utanpå!Alltså. Toabesök? Gör görs det med strumpebandshållare? Måste du lossa alla, eller finns det något smidigare lösning? När jag testat hela konceptet trosa-strumpebandshållare-strumpeband så tycker jag det blivit ett jäkla meckande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trosorna utanpå!Alltså. Toabesök? Gör görs det med strumpebandshållare? Måste du lossa alla, eller finns det något smidigare lösning? När jag testat hela konceptet trosa-strumpebandshållare-strumpeband så tycker jag det blivit ett jäkla meckande.
Det är väl lite som med julgranar. Det är mysigt och tradition men det är nog få som skulle säga att en julgran är en snygg inredningsdetalj och välja att ha den framme året om. Skillnaden är väl att jultröjan med fördel bärs med lite humor.
Trosorna utanpå!
Det är väl lite som med julgranar. Det är mysigt och tradition men det är nog få som skulle säga att en julgran är en snygg inredningsdetalj och välja att ha den framme året om. Skillnaden är väl att jultröjan med fördel bärs med lite humor.
Det är väldigt onödigt om man redan har pynt hemma. Har nästan inte köpt något julpynt någonsin eftersom det är arvegods och sådant som är minst 30 år gammalt.Butikerna vill sälja. Det är väl inte mer romantiskt än så. Börja shoppa tidigt, och shoppa specialgrejer som aldrig används resten av året. Shoppa dessutom gärna nytt inför varje högtid varje år.
Jaha. BARNET önskar en tröja ”med en mops på, som har renhorn typ”.
Den här tyckte jag om!
Ang strumpbyxor:
Vid behov använder jag tjocka. Nylon går sönder om det kommer hem till mig, i brist på korrekt skötsel kanske. De tjocka strumpbyxorna är ju flerfunktionella dessutom och fungerar även som extralager innanför ridbyxor/vandringsbyxor eller som pyjamasbyxor.
Ickejuligt exempel (inte jag, bild stulen från Butik Kubiks hemsida):
Det är därför man har strumpor och strumphållare
Eller stay-ups
Jag brukade köra det förr, men tycker att det är för många klänningar/kjolar som är för korta eller syns igenom lite på. Annars är det avgjort bekvämast, tycker jag.
Inga renhorn men...Jaha. BARNET önskar en tröja ”med en mops på, som har renhorn typ”.
H&M hade denna för ett par år sedanJaha. BARNET önskar en tröja ”med en mops på, som har renhorn typ”.
Men alltså vad är grejen med mops med renhorn