Men alltså vad är grejen med mops med renhorn
Lindex har en.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men alltså vad är grejen med mops med renhorn
Åh, har ingen själv men älskar grejen! London under juletid är en underbar orgie i julfirande människor i roliga kläder och just christmas sweater day har jag många roliga minnen från efter blöta och tokiga pubkvällar.Ett litet amerikanskt fenomen som kommit hit är ju jultröjor. Är det något som ni anammat eller ska anamma? Jag hittade en jultröja redan i augusti som jag köpte på nån sommarrea. Igår hittade jag ett par juliga byxor. Oklart om jag ska kombinera de två eftersom de är så pass olika i färg. Men vore kul att se era
Lindex har en.
Jag är då inte orolig. Tänkte bara varför inte en papillon kanske eller en pudel Varför just en mopsTill alla oroliga: hon får en röd tröja med ett paljetthjärta på. Lite längre användningstid.
Jag är då inte orolig. Tänkte bara varför inte en papillon kanske eller en pudel Varför just en mops
Jag hittade en som nog passar alla
Fulare än den här baddräkten?Det här är kanske det värsta jag har sett i klädesväg - någonsin, alla kategorier.
Gärna i kombination med pung-ryggsäcken. Kan inte gå fel!Jag hittade en som nog passar alla
Fulare än den här baddräkten?
Fulare än den här baddräkten?
Haha ja det var riktigt dåligt gjortAlltså....hur sjutton har de retuscherat "thigh gap":et egentligen?!
Hon ser ju ut att vara en barbie-docka med vrida-runt-ben.
Dom hittade ingen som ville ta på sig den så dom fick klippa in den på annat foto.Alltså....hur sjutton har de retuscherat "thigh gap":et egentligen?!
Hon ser ju ut att vara en barbie-docka med vrida-runt-ben.
Övervägde en jultröja på Gina igår med texten "Is it too late to be good?" kändes väldigt passande med gravidkulan
En sån fick jag i julklapp förra året. Tänkte att jag skulle göra den iårIgår hade vi vanliga julbaket och då passade vi på att även göra egna jultröjor!
Rusta hade kit med en röd tröja och massa tillbehör att sätta på, det var skitkul och resultaten var verkligen fula