Jultröjor

Alltså. Toabesök? Gör görs det med strumpebandshållare? Måste du lossa alla, eller finns det något smidigare lösning? När jag testat hela konceptet trosa-strumpebandshållare-strumpeband så tycker jag det blivit ett jäkla meckande.

Kanske någon redan svarat, men trosorna tar man på sig efter att man dragit på sig strumpor och tillhörande hållare, så de kan man ju dra ner/ ta av hur enkelt som helst ;)

Jag älskar hela plojgrejen eftersom jag är väldigt anti att ta julen och andra högtider så jäkla seriöst. Hela grejen med att det ska vara så strikt med finkläder och fasta traditioner gör att det kryper i kroppen.
Här dricks julmusten så fort den dyker upp i butikerna, det pyntas friskt med julkule-Daleks och julflamingos och fultröjorna bärs glatt vid både julmiddagen och paketöppningen... om vi ens har sådant.
Julkule-Daleks:love::love: Var har du hittat dom? *måste ha*

Tack vare er har jag beställt en julklänning :p
1506054846729084908.jpg
Så fin!!!

Mina bröder tävlar varje år i vem som har fulast jultröja, jag har inte riktigt sett tjusningen. Men så hittade jag såna här nyligen och nu börjar det banne mig klia i fingrarna :cautious: :angel:

TS_Labyrinth_Fairisle_Knitted_Jumper_34_99-617-662.jpg

labyrinth-character-sweater.jpg

Jag tycker det är en rolig lek måste jag säga. Även om jultröjor inte är min grej så är leken med detsamma helt klart min grej. :o:D

Tack vare er har jag beställt en julklänning :p
1506054846729084908.jpg
Jag beställde ju denna klänning, och det fanns ju nån som var intresserad av att se vad jag fick hem. Den kom idag, så i god tid innan jul! Nu är den fotat i spegel, utan blixt, så den är rätt mörk på bilderna, men jag skulle säga att den stämmer mycket bra mot produktbilden :) Jag beställde 4xl för säkerhets skull, den är lite stor i överdelen, men hellre det än för liten! Kommer sy in den under armhålorna och förmodligen göra bystinsnitt så den blir lite mer figurnära. Men midjan är där den ska, längden är för lång på mig som bara är 164 cm, den går till ett par cm ovanför fotknölarna :rofl: Så jag lägger nog upp den lite också.
24059234_10159614605260114_8915877972630575425_n.jpg
24312788_10159614605165114_3946092634113017021_n.jpg

Rusta hade kit med en röd tröja och massa tillbehör att sätta på, det var skitkul och resultaten var verkligen fula:laugh:
Köpte 10 kr kit på Rusta med olika motiv en kan klistra/sy fast. Tröjkiten missade jag. Det blir en av julaktiviteterna på fritidsgården. Nu ska tonåringarna få gå loss med Ugly Christmas sweaters. Jag känner att jag sätter en trend i vår lilla kommun. Kan nog vara så att jag och min äldre kollega är liiiite mer sugna på detta än ungdomarna. Men dom får offra sig.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vad ska ni ha på er i jul? :) Jag har ingen julklänning/jultröja eller jul-något-alls faktiskt... men nu är tiden inne känner jag, jag...
Svar
10
· Visningar
1 046
Senast: Otherside
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 208
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 461
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 994

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka