Den var ju fin . Synd att det var från wish bara, annars hade jag kunnat tänka mig nått liknandeTack vare er har jag beställt en julklänning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den var ju fin . Synd att det var från wish bara, annars hade jag kunnat tänka mig nått liknandeTack vare er har jag beställt en julklänning
Varför vill du inte handla från Wish?Den var ju fin . Synd att det var från wish bara, annars hade jag kunnat tänka mig nått liknande
Jag och särbon har hans och hennes i camoställ... det räcker, vi ska INTE ha matchande julpyamasar också!
Fattar inte grejen att klä ut sig i en urful tröja.
Jag handlar hellre i affär så jag kan prova innan. Vissa material börjar huden klia av och det kan vara olika från plagg till plagg.Varför vill du inte handla från Wish?
Likadana träningsoveraller på campingplatser, är det helt ute?
Varan man får hem ser inte alltid ut som på bilden. Ofta små i storlekarna. Tvivelaktig kvalité. Och ett gäng andra saker.Varför vill du inte handla från Wish?
Som mellan och hogstadie larare hade Jag forst Halloween trojor, halsband och orhangen. Sedan blev Det Thanksgiving dito, for att overga I jul utsmyckning veckan efter Thanksgiving. I February gick samma sorts utstyrsel I Valentine's tecken ... Men resten av aret kladde jag mig som en normal manniska, vilket Jag numera Kan gora aret om.
Tack vare er har jag beställt en julklänning
Ja vi får se hur den ser ut i verkligheten, den skulle komma innan 21 december så bara hoppas den kommer i tidHaha, love it!
Du får rapportera om försäljningsbilden möjligen skiljer sig från verkligheten när klänningen kommit.
Vi brukar också vara uppklädda på julafton, så jag gick helt klart emot strömmen lite grann när jag hade jultröja på mig förra året. Jag bytte dock om till en finare blus när det var dags för middag, så det får nog ändå räknas som godkänt tycker jagLätt omskakad. Har folk inte fina kläder till julmiddagen nu för tiden?
Jag (lever annars i stickad tröja och jeans) har alltid klänning - är det min familj som är ovanligt formell just på julafton?
Skulle aldrig falla mig i att öppna julklappar i pyjamas... oavsett juldagsmorgon eller julafton.
Hur är kutymen på julbord på restaurang? Kommer det en hord människor med blinkande Rudolfar på magen behöver jag några extra snapsar för att rädda kvällen.
Jo, jag trodde också att det var ett brittiskt fenomen det här med jultröjor faktiskt. Det var de matchande pyjamasarna jag menade som kändes lite amerikansktHåller med din sambo, tänker också att det är engelskt pga Bridget Jones var det inte den filmen som satte trenden?