Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I LOVE IT!! Var kan jag få tag på en sån??Denna, fast röd
Jag har velat ha i flera år men inte kommit mig för att köpa nån.
I LOVE IT!! Var kan jag få tag på en sån??
Jag har en svart t-tröja med tomtens renar på och rudolf med den röda mulen längst fram, vilket eg är rätt dumt eftersom jag är en frusen jäkel så jag springer typ aldrig runt i bara kortarmat om höst/vintern. Men annars har jag inte hittat nån jag gillar. Men iår ska det def inhandlas en
Men det ser ut som att din häst har fått en jultröja på sigNej, inte alls min grej.
Men jag fattar iofs inte heller grejen med att vuxna människor tar på sig röda och/eller glittriga/paljettiga kläder på julafton som någon sorts speciell jul-outfit. (Jag kanske är Grinchen? )
Jag fattar inte varför man skulle vilja ha en så konstig tröja.
Men det ser ut som att din häst har fått en jultröja på sig
Aha, tröjan ska bäras en viss dag, alltså? Vilken dag då? Alltså, vilket datum?Christmas Jumper Day
.
Det brukar vara den andra/tredje fredagen i december tror jag, i år är det den 15 december säger Google. Det är faktiskt ett välgörenhetsprojekt i grund och botten, så det är inte riktigt så värdelöst som det låter!Aha, tröjan ska bäras en viss dag, alltså? Vilken dag då? Alltså, vilket datum?
På mitt jobb hade det verkligen aldrig gått att genomföra något sådant!
Hade jag haft ett jobb där detta krävdes, hade jag nog gjort mitt bästa för att jobba hemifrån den dagen.
Jag fattar inte varför man skulle vilja ha en så konstig tröja.
Gode tid! Hur gamla är barnen?En av mina engelska vänner berättade förresten stolt att hon i år har handlat matchande pyjamasar till hela sin familj, som de kan ha på sig när det öppnar paket och grejer på juldagen.