Inte om man står på andra sidan bordetMen! Ni tänder ju från fel håll!
Edit: tvåa på julgranskulan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte om man står på andra sidan bordetMen! Ni tänder ju från fel håll!
Och så har jag några "gamla" ljusslingor som ligger gömda på sina ställen som behöver komma ut och rasta sig ...
Har aldrig tänkt på det innan men blev lite smånöjd över att spetsen pekar rakt nedåt på de flesta av mina stjärnorFast ärligt talat, detta är att dra för stora växlar. Har rätt svårt att tro att när man hänger upp en julstjärna runt advent att det skulle symbolisera djävulsdyrkan. Jag menar hur många tänker på HUR de hänger sina stjärnor?
Jag har iaf aldrig reflekterat över kopplingen. Är ni noga med att inte spetsen pekar rakt nedåt?
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jamtland/julstjarnan-med-mork-historia
Jag hängde just upp en icke-julig ljusslinga på toan pga dig
Rapport: Hunden har vågat sig fram för att nosaHar en äldre julslinga som jag kom på den briljanta idén att jag kunde använda den på hundgrinden som katten och jag använder
Visa bifogad fil 22111
Bara det... den funkar lite för väl hade den på blinkande först och hunden blev nog skrämd för vi kunde inte få henne gå fram för att titta, inte ens för hennes älskade godis (kattmat), inte heller när de bara står på Katten var skeptisk först också men med ett par lyft så nosade hon och verkar tycka att hon står över allt sånt tjafs
Fast ärligt talat, detta är att dra för stora växlar. Har rätt svårt att tro att när man hänger upp en julstjärna runt advent att det skulle symbolisera djävulsdyrkan. Jag menar hur många tänker på HUR de hänger sina stjärnor?
Jag har iaf aldrig reflekterat över kopplingen. Är ni noga med att inte spetsen pekar rakt nedåt?
Har aldrig funderat på det. Men julstjärnan hänger väl som den hänger, dvs med spets nedåt, i och med att lampsladden går ut i mellan två spetsar upåt.Fast ärligt talat, detta är att dra för stora växlar. Har rätt svårt att tro att när man hänger upp en julstjärna runt advent att det skulle symbolisera djävulsdyrkan. Jag menar hur många tänker på HUR de hänger sina stjärnor?
alla stärnor har inte spets nedåt. Jag har en från tidigt 90-tal i metall som inte har spets nedåt. Men har en julstjärna köpt får några år sedan. En vit och stor och att den skulle symbolisera något sådant känns mest löjligt.Har aldrig funderat på det. Men julstjärnan hänger väl som den hänger, dvs med spets nedåt, i och med att lampsladden går ut i mellan två spetsar upåt.
Jaha okej! Har uppenbarligen aldrig funderat på saken.alla stärnor har inte spets nedåt. Jag har en från tidigt 90-tal i metall som inte har spets nedåt. Men har en julstjärna köpt får några år sedan. En vit och stor och att den skulle symbolisera något sådant känns mest löjligt.
Fast ärligt talat, detta är att dra för stora växlar. Har rätt svårt att tro att när man hänger upp en julstjärna runt advent att det skulle symbolisera djävulsdyrkan. Jag menar hur många tänker på HUR de hänger sina stjärnor?
Jag måste hitta en julstjärna med en djävul påMen orka då
Men visst, vill någon anse att min stjärna representerar djävulen får de väl göra det
Jag måste hitta en julstjärna med en djävul på
Och belönade oss med att senare ta ihjäl den sista prydnadskudden på mammas säng Jag tror att hon försökte straffa oss för den där konstiga lampprydnaden som jag hade så obetänksamt lagt framRapport: Hunden har vågat sig fram för att nosa
Jag funderar på att köpa snöflingor och hänga upp. Blir jul men inte kristet.
Visa bifogad fil 22130
Dessutom slipper man mixa med lampor och knyta ihop stjärnhelvetet.