Jultråd 2018

Varje gång jag ser den här reklamen tänker jag på dig @Asko 😘😂

:rofl::rofl::rofl:
Jag kan lugna er med att det verkligen inte ser ut såhär hemma :eek::rofl:
Jag bor ihop med ett par personer som skulle hejda mig långt innan det hinner gå så långt av någon anledning :cautious::angel:

Vad är det för låt i reklamen förresten? Den låter så bekant men jag kan inte komma på det...

Michael Bublè i högtalarna, vittvinsglögg i koppen och så kom granen på plats idag 😁
(Min skräpmobil gör inte granen rättvisa dock, den är mycket finare irl!)

Visa bifogad fil 22074

Ja den där riktiga lilla granen i kruka ska givetvis också få sig en ljusslinga! Brukar landa i en 15-16 st allt som allt i vår 3a på 70kvm..
Oooh är det ljusslinga inne i granen? Den riktigt lyser! :D Påminner mig att jag bad ikväll vid middagen om en vit julgran i år, av någon anledning så skrattade de åt mig :cautious: ingen aning om varför, de finns ju uppenbarligen :up::angel:

:rofl::rofl::rofl:
Jag kan lugna er med att det verkligen inte ser ut såhär hemma :eek::rofl:
Jag bor ihop med ett par personer som skulle hejda mig långt innan det hinner gå så långt av någon anledning :cautious::angel:

Vad är det för låt i reklamen förresten? Den låter så bekant men jag kan inte komma på det...
Men vilka trista personer du bor med. :D

Det är väl Aviciis låt For a better day?

Men vilka trista personer du bor med. :D

Det är väl Aviciis låt For a better day?
Jamen eller hur? De envisas med att vänta med dekorationerna till första advent dessutom :eek: Så jag fick ju smita in med ljusslingor här och där i förväg :angel: och julgran vill de inte heller ha förrän dagen innan julafton :eek: Så nu skaffade jag mig en liten en :devil:

Åh, den har jag nog inte hört förut. Konstigt att det lät så bekant :cautious::laugh: Tack iallafall.

IMG_20181130_154332_847.webp

Nu har jag sett första avsnittet av julkalendern "Storm på Lugna gatan"! Det var riktigt bra! Ser fram emot nästa avsnitt! :-) barnet här hemma tyckte också att det var bra

Men alltså allvarligt. Så himla besviken och grinig. Vår källare har varit avstängd i veckan pga renovering och alla mina julsaker ligger där. Jag har därför verkligen laddat för att julpynta idag. Nä men då har tydligen något smartarsel gått i färgen som inte hunnit torka och det blivit fotavtryck = det måste göras om och källaren öppnas tidigast i morgon. Vem göööör en sån grej?!!! Som tur är har jag säker till adventsljusstake i lägenheten men alla andra saker kommer jag inte åt. :cry::cry::arghh::rage:

Men alltså allvarligt. Så himla besviken och grinig. Vår källare har varit avstängd i veckan pga renovering och alla mina julsaker ligger där. Jag har därför verkligen laddat för att julpynta idag. Nä men då har tydligen något smartarsel gått i färgen som inte hunnit torka och det blivit fotavtryck = det måste göras om och källaren öppnas tidigast i morgon. Vem göööör en sån grej?!!! Som tur är har jag säker till adventsljusstake i lägenheten men alla andra saker kommer jag inte åt. :cry::cry::arghh::rage:

Spöstraff för denne allraminst! :mad:

Liknande trådar

Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
7 304
Senast: Tilly_85
·
Hemmet Uttag och strömbrytare som passar till 1900-talshus? I huset är det just nu väldigt blandat med gammalt från gissningsvis 60-talet...
Svar
14
· Visningar
573
Senast: Praefatio
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 203
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka