Jultråd 2018

Dotterns julkalender!
IMG_20181130_211534.webp

Där är en fjäril i varje påse som vi ska sätta i hennes sänghimmel, och på söndagarna något annat (typ kritor, underkläder...). Mycket nöjd tjej med första fjärilen!

Är det någon som vet om det finns några roliga julkalendrar online? :-)

Kanske med små roliga citat eller jaa... Jag vet inte :) Jag har inte hittat några onlinekalendrar. Synd att inte Friends kalender fanns online.

Gå runt bordet så blir det rätt :angel::D
Ja, jo... :o Men jag tyckte det såg ut som att ljusstaken stod precis framför en TV eller liknande, och att man alltså aldrig skulle se den från andra hållet! Men ok då, om det är ett matbord eller liknande det handlar om och någon lycklig människa därför kommer att få se ljusstaken från andra sidan så kan jag andas igen! :D

Ja, jo... :o Men jag tyckte det såg ut som att ljusstaken stod precis framför en TV eller liknande, och att man alltså aldrig skulle se den från andra hållet! Men ok då, om det är ett matbord eller liknande det handlar om och någon lycklig människa därför kommer att få se ljusstaken från andra sidan så kan jag andas igen! :D
:rofl::love:

Liknande trådar

Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
7 304
Senast: Tilly_85
·
Hemmet Uttag och strömbrytare som passar till 1900-talshus? I huset är det just nu väldigt blandat med gammalt från gissningsvis 60-talet...
Svar
14
· Visningar
573
Senast: Praefatio
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 203
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka