Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har några ljusslingor med röda hjärtan på i vissa fönster. Eller ja snart iaf, har inte satt upp än.Jag funderar på att köpa snöflingor och hänga upp. Blir jul men inte kristet.
Visa bifogad fil 22130
Dessutom slipper man mixa med lampor och knyta ihop stjärnhelvetet.
Med tanke på dagens pistsystem går det aldrig att skicka för tidigtNär är det lagom att skicka julkort? Har inte skickat kort på flera år
Med tanke på dagens pistsystem går det aldrig att skicka för tidigt
Tycker också att hela grejen är störtlöjlig. Mina julstjärnor är båda sådana där man knyter ihop högst upp (runt sladden alltså) och då blir det att spetsen pekar nedåt. Djävulsdyrkan ftw!Fast ärligt talat, detta är att dra för stora växlar. Har rätt svårt att tro att när man hänger upp en julstjärna runt advent att det skulle symbolisera djävulsdyrkan. Jag menar hur många tänker på HUR de hänger sina stjärnor?
Jag har iaf aldrig reflekterat över kopplingen. Är ni noga med att inte spetsen pekar rakt nedåt?
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jamtland/julstjarnan-med-mork-historia
Jag ska posta mina imorgonNär är det lagom att skicka julkort? Har inte skickat kort på flera år
Oj, vad fin! Varifrån?
Jag har några ljusslingor med röda hjärtan på i vissa fönster. Eller ja snart iaf, har inte satt upp än.
Hur stor är denna snöflinga? Är det varmvitt ljus? (Vill inte ha för kallt men det är smaksak).
Snygg!
Jag hittade Sunes jul på öppet arkivAaaw Lyckan när man hittar Greveholm på Öppet Arkiv .
Jag hittade Sunes jul på öppet arkiv
Minns att spökena ber ett av barnen hämta ett ögonmåttJag försökte kolla om på Sunes jul för något år sen faktiskt, men vad jag minns så tyckte jag inte att det var så bra som jag tyckte förr...
Greveholm däremot vet jag inte hur många gånger jag sett... Helt sjukt, 22 år gammalt och lika bra än idag!
Minns att spökena ber ett av barnen hämta ett ögonmått