Men inte på en julmarknad behöver du inte licens och duktig är du visst så det räcker!Har inte köpt rätt licens för det och är inte tillräckligt duktig tror jag. Får helt enkelt skicka till alla jag känner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men inte på en julmarknad behöver du inte licens och duktig är du visst så det räcker!Har inte köpt rätt licens för det och är inte tillräckligt duktig tror jag. Får helt enkelt skicka till alla jag känner
Jo alltså, man måste köpa licens för att få använda basdesignerna från programmet jag använder. Jag tror väl inte att nån kollar men ändå.Men inte på en julmarknad behöver du inte licens och duktig är du visst så det räcker!
Aha ok syndJo alltså, man måste köpa licens för att få använda basdesignerna från programmet jag använder. Jag tror väl inte att nån kollar men ändå.
Tack!
Igår tjuvstartade jag lite och åt min första rödbetssallad, mums mums . Kommer bara aldrig ihåg från år till år vilken jag gillar bäst haha Vilken tycker ni är godast?
Åh, älskar rödbetssallad! Är inte kräsen så jag äter alla sorter.
Igår tjuvstartade jag lite och åt min första rödbetssallad, mums mums . Kommer bara aldrig ihåg från år till år vilken jag gillar bäst haha Vilken tycker ni är godast?
Jag gick just bara ett par meter från badrummet till sängen och såg minst fem ställen där jag kunde ha en ljusslinga Fick strängt säga åt mig själv att nu överdrev jag.Jag tror att jag har blivit knäpp på såna där ljusslingor
Hade ju köpt tre stycken i falska grangrenar till uteplatsen, sen köpte jag en till en glasburk som blev snygg. Då det skulle kunna vara fint som julklapp köpte jag och gjorde en till som min syster ska få (med vita stenar i botten - det ser ut som snö! ), och då köpte jag en annan ljusslinga till och har den i en ljushållare (heter det så?) i mitt sovrum.
Nu tänker jag på vad man kan ha för mera ljusslingor .... funderade om jag inte kunde köpa en liten falsk gran som kunde stå på en byrå och ha bara en ljusslinga i den.
...
Jäklar
Jag gick just bara ett par meter från badrummet till sängen och såg minst fem ställen där jag kunde ha en ljusslinga Fick strängt säga åt mig själv att nu överdrev jag.
Jag tror att jag har blivit knäpp på såna där ljusslingor
Hade ju köpt tre stycken i falska grangrenar till uteplatsen, sen köpte jag en till en glasburk som blev snygg. Då det skulle kunna vara fint som julklapp köpte jag och gjorde en till som min syster ska få (med vita stenar i botten - det ser ut som snö! ), och då köpte jag en annan ljusslinga till och har den i en ljushållare (heter det så?) i mitt sovrum.
Nu tänker jag på vad man kan ha för mera ljusslingor .... funderade om jag inte kunde köpa en liten falsk gran som kunde stå på en byrå och ha bara en ljusslinga i den.
...
Jäklar
Vi har ljusgardiner och ljusslingor inne i huset i mängder! Jag räknade alla små LED-lampor för nån dag sen... lite över 400 stycken... så kör på! Det är jättemysigt! Heja heja!!
Det är dock inte jag som betalar elräkningen tur att de jag köpt hittills går på batterier. Känns inte så miljövänligt heller
Ha rätt åt digÄlskart
Jag har en liten slinga med flugsvampar från Jysk jag varvat med IKEAs blandade kulor i mörkrött o grönt i min stora salladsskål. Så mysigt Var jag elak nu?
Edit: Fan, insåg just att jag ju köpte den där skålen att göra julköttbullar i förra året så den måste ju tömmas tillfälligt snart