Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi (sambon) släcker allt varje dag. Jag hade gärna haft de tända.Hur gör ni förresten med alla stjärnor, adventsljusstakar etc. Har ni timer? Lyser dom dygnet runt? Eller går ni och tänder/släcker varje dag?
Jag undrar mest vad som försiggår i huvudet på digVarför ger den där mig snuskiga associationer? Den ser lite swinger-aktig ut...
För ett par veckor sedan var jag inne på den lokala te-butiken och kollade efter jultéer, hittade inte speciellt mycket att hänga i granen direkt, men när jag frågade skulle de få in mer i förra veckan. Så i fredags var mannen där efter jobbet och shoppade hem fyra olika sorter åt mig Nu vill jag tillbringa resten av december sittandes i soffan, med tända ljus och dricka te Helt okej anledning att släppa ut hästen på lösdrift och stanna hemma från jobbet va?
Jaha, nu måste jag skicka julkort! Har gjort flera stycken nu och har väl egentligen ingen att skicka till. Kan med lite god vilja skicka till fyra (svärfar, svärmor, farmor och makens mormor) sen tar det stopp. Har ingen kompis eller så att skicka till och ingen släkting heller. Jag behöver en anledning att göra ännu mer kort!
Jag har dessutom tillverkat en helt hög med små askar, kanske 5*5*5 cm (stå stort man kan skära ut ur ett vanligt A4). Vad kan jag lägga i dem? Funderar på att fylla med små godisar och ge till systers barn men finns det inget mer smått man kan ha i? Inte bara till barn, gärna nåt som passar vuxna. Jag gillar att göra askar och annat pyssel men vet inte vad jag ska ha det till
Skicka till några här på Buke.
Små askar....? Har du höns? Jag viker askar, lägger i 2-5 ägg och ger bort.
Vilka sorter blev det?För ett par veckor sedan var jag inne på den lokala te-butiken och kollade efter jultéer, hittade inte speciellt mycket att hänga i granen direkt, men när jag frågade skulle de få in mer i förra veckan. Så i fredags var mannen där efter jobbet och shoppade hem fyra olika sorter åt mig Nu vill jag tillbringa resten av december sittandes i soffan, med tända ljus och dricka te Helt okej anledning att släppa ut hästen på lösdrift och stanna hemma från jobbet va?
Du har inte tänkt på att sälja dem? Tex på en julmarknad.Jaha, nu måste jag skicka julkort! Har gjort flera stycken nu och har väl egentligen ingen att skicka till. Kan med lite god vilja skicka till fyra (svärfar, svärmor, farmor och makens mormor) sen tar det stopp. Har ingen kompis eller så att skicka till och ingen släkting heller. Jag behöver en anledning att göra ännu mer kort!
Jag har dessutom tillverkat en helt hög med små askar, kanske 5*5*5 cm (stå stort man kan skära ut ur ett vanligt A4). Vad kan jag lägga i dem? Funderar på att fylla med små godisar och ge till systers barn men finns det inget mer smått man kan ha i? Inte bara till barn, gärna nåt som passar vuxna. Jag gillar att göra askar och annat pyssel men vet inte vad jag ska ha det till
Du har inte tänkt på att sälja dem? Tex på en julmarknad.
Vilka sorter blev det?