Blev inga gardiner igår får ta det till veckan. Men lite belysning som ska upp i fönstren i stallet och i lekstugan + papper så jag kan börja packa in alla julklappar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, den är fin! Och säkert 100 år gammal eller något, om den nu är lika gammal som lägenheten själv. Himla kul att de bevarat den så fint! Men i resten av lägenheten är det trädörrar (som nog har lika många år på nacken), så det är bara ytterdörren som är såhär fin tyvärr.@Mineur Shit vilka snygga dörrar! Och snyggt med belysningen med
Fast du kan ge ändå. Ingen present utan från digLagom till att jag eg är typ klar med årets julklappar kom jag på att man kan ju ge bort välgörenhet... Det ska jag gå all in på nästa år!!
Fast du kan ge ändå. Ingen present utan från dig
Mina favoriter är:Om ni har tips på bra välgörenhet att ge bort (både engångs och medlemskap åt andra) så tipsa gärna (om man får det?)! Hur är ni engagerade? Det känns ju ganska populärt trots allt att fundera över i juletid även iom reklam osv.
Om ni har tips på bra välgörenhet att ge bort (både engångs och medlemskap åt andra) så tipsa gärna (om man får det?)! Hur är ni engagerade? Det känns ju ganska populärt trots allt att fundera över i juletid även iom reklam osv.
Om ni har tips på bra välgörenhet att ge bort (både engångs och medlemskap åt andra) så tipsa gärna (om man får det?)! Hur är ni engagerade? Det känns ju ganska populärt trots allt att fundera över i juletid även iom reklam osv.
Jag håller med @Lingon
Ger man välgörenhet ska det ändå kännas personligt. Jag hade väl inte tagit illa upp om någon skänkt pengar till en stor välgörenhetsorganisation i mitt namn, men jag hade blivit gladare om någon donerat till Naturarvet eller katthemmet. De tär svårt det där.
På tal om julklappar. Jag har sytt tygkassar och fruktpåsar till julklappsspelet (det passar väl de flesta vuxna ändå?). Nu ska jag göra nåt kul tryck på kassarna. Har idétorka! Vad kan vara kul att trycka? Jag har fastnat i typ en chili med texten "just chillin'" och sånt där. Dåliga "ordvitsar".
Jag håller med @Lingon
Ger man välgörenhet ska det ändå kännas personligt. Jag hade väl inte tagit illa upp om någon skänkt pengar till en stor välgörenhetsorganisation i mitt namn, men jag hade blivit gladare om någon donerat till Naturarvet eller katthemmet. De tär svårt det där.
På tal om julklappar. Jag har sytt tygkassar och fruktpåsar till julklappsspelet (det passar väl de flesta vuxna ändå?). Nu ska jag göra nåt kul tryck på kassarna. Har idétorka! Vad kan vara kul att trycka? Jag har fastnat i typ en chili med texten "just chillin'" och sånt där. Dåliga "ordvitsar".
Håller med flera andra skribenter. Jag vill inte få sådanna klappar utan själv välja vilken organisation jag ska skänka pengarna. Hellre inga klappar alls.Om ni har tips på bra välgörenhet att ge bort (både engångs och medlemskap åt andra) så tipsa gärna (om man får det?)! Hur är ni engagerade? Det känns ju ganska populärt trots allt att fundera över i juletid även iom reklam osv.
Håller med flera andra skribenter. Jag vill inte få sådanna klappar utan själv välja vilken organisation jag ska skänka pengarna. Hellre inga klappar alls.