Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En favoritkanal under flera år var webbkanalen P4 Bjällerklang, med en bra kurerad julmix. SR lade, i sin gudomliga vishet, ner den för några år sedan med förevändningen att det finns julmusik på så många andra håll. (Vilket vore en fullt tillräcklig motivering för att lägga ner både P3 och P2... )
Jag lyssnar numera gärna på en Spotifylista från en vän, "Biografmaskinistens julefrid". Tyvärr är han inte längre med oss och kan uppdatera listan, men strängt taget tror jag att det mesta av det bästa redan ligger där.
Den! Whatever happened to Christmas, med Frank Sinatra. Vi hade den när jag var liten på 60-talet, på en gammal rullbandspelare som vi tog fram kring jul inte minst. Jag älskar den! Idag kan jag se en annan innebörd i texten, men då var den bara vacker - och betydde Jul för mig!
Lantbruksdjur Tackor med lamm har släppts ut på bete sen 10 dagar tillbaka, såååå skönt att få ut dem.
En tacka med utläkt mastit kvar inne, en tacka...