Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läste "glasgiraff" och undrade varför det var en vettig present ^^På senare år har det varit ganska vettiga presenter. Vi har fått delikatesslådor, ugnsformar, handdukar, glaskaraffer, ljusstakar osv.
Var det dom som såg ut som fyrkantiga träbitar?De senaste åren har vi fått Superpresentkort på några hundralappar. Helt okej.
Dessförinnan en annan form av presentkort där summan tyvärr bara räckte till en biobiljett
I år vet jag inte om vi får något. Jag har den här veckan jobbat natt så eventuell klapp får jag isf efter jul.
Sämsta klappen måste ha varit när vi fick ljusstakar. Inget fel med ljusstakar om det inte vore för det faktum att de var behandlade med något brandfarligt ämne
Vi brukar få rätt bra grejer. Liten bluetoothhögtalare, powerbank, datorryggsäck, ullpläd. I år var det kaffekvarn. Sådär tycker jag. Jag (och rätt många med mig) dricker inte kaffe.
Var det dom som såg ut som fyrkantiga träbitar?
Och i år gav ni den här till chefen i julklapp?I fjol fick vi en bok i julklapp som handlade om hur man blir en bättre medarbetare….
Vi får presentkort. Men av någon anledning har de minskat med en hundring per år. Ska man gissa det beror på att vi gör ett sämre jobb? För företaget är inte i ekonomisk kris.Tänkte att det måste finnas massor av roliga historier om vad arbetsgivare gett sina anställda i julklapp
Låt höra! Det bästa/sämsta/märkligaste ni fått av er arbetsgivare?
Ofta väljer företag att lägga sig på nivån som inte ger några skattekonsekvenser för den anställde . I år är det 500 kronor och det var temporärt höjt under pandemin. Kan det vara anledningen?Vi får presentkort. Men av någon anledning har de minskat med en hundring per år. Ska man gissa det beror på att vi gör ett sämre jobb? För företaget är inte i ekonomisk kris.
Hihi ja vi sa det.