Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En av mina chefer (han var sådär i övrigt, men otroligt generös mot sina arbetstagare på många sätt) gav alltid en bok som faktiskt matchade varje person nästan jämt. Jag var imponerad över hans koll på vad vi gillade att läsa! Han hade ändå närmare 30 anställda. Sedan jag fick min huvudsakliga sysselsättning inom en region har jag inte fått någon julklapp.Tänkte att det måste finnas massor av roliga historier om vad arbetsgivare gett sina anställda i julklapp
Låt höra! Det bästa/sämsta/märkligaste ni fått av er arbetsgivare?
Dessa har vi fått för tredje året nu . Värde 500 kr, så jag tycker det är en jättebra julklapp.Bästa julklappen från min arbetsgivare fick vi under pandemin, stadsbundna presentkort som fungerade i (nästan) varenda affär/butik/fik i stan. Ett suveränt sätt där alla kunde köpa i stort sett vad de ville eftersom utbudet på butiker var så stort, och som även gick tillbaka till handlarna i stan efter den svåraste tiden med ex nedstängningar och dåligt kundflöde. Fint sätt att stötta närhandeln tyckte jag .
Det har min arbetsgivare också börjat med, toppen på alla sätt!Bästa julklappen från min arbetsgivare fick vi under pandemin, stadsbundna presentkort som fungerade i (nästan) varenda affär/butik/fik i stan. Ett suveränt sätt där alla kunde köpa i stort sett vad de ville eftersom utbudet på butiker var så stort, och som även gick tillbaka till handlarna i stan efter den svåraste tiden med ex nedstängningar och dåligt kundflöde. Fint sätt att stötta närhandeln tyckte jag .
SammaDet har min arbetsgivare också börjat med, toppen på alla sätt!